Autor: Kaubandus.ee • 29. märts 2012

H&Mil on analüütikute jaoks liiga väike kasum

Euroopa suuruselt teise rõivajaekaupmehe Hennes & Mauritzi esimese kvartali kasum valmistas analüütikutele pettumuse, kuna tekstiilikulude kasv ja allahindlused viisid kaheksa aasta väikseima kasumlikkusega kvartalini, vahendas Bloomberg.

Puhaskasum kasvas 4,6 protsenti, 2,74 miljardile Rootsi kroonile. Analüütikud ootasid 2,99 miljardi Rootsi kroonist puhaskasumit.

Aktsia kukkus täna Stockholmi börsil 4,8 protsenti, 238,30 Rootsi kroonile.

Brutokasumimarginaal langes mulluselt 57,8 prtosendilt 55,8 protsendile. See on madalaim alates 2004. aasta esimesest kvartalist.

„H&M annab ära marginaali, et müüa,“ ütles Bank of America analüütik Richard Chamberlain. „Tulevikku vaadates ootame, et H&M oleks hindades vähem agressiivne.“

Kvartali allahindlused olid mullusest suuremad, kuna pehmete ilmade tõttu tekkisid plaanimatud talvekaupade laovarud.

Käive kasvas 14 protsenti, 27,8 miljardile Rootsi kroonile. Vähemalt aasta aega avatud poodide müük kasvas kolm protsenti.

Märtsis kiirenes käibekasv kohalikes valuutades 22 protsendile võrreldes esimese kvartali 13 protsendiga.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700