Kokku oli H&Mil mai lõpu seisuga 44 riigis 2575 poodi. Sel aastal avab rõivaste müügikett oma esimesed poed Bulgaarias, Mehhikos, Lätis, Malaisias ja Taimaal.
Järgmisel aastal on lisaks Eesti jaemüügikettidele lepingud sõlmitud ka Indoneesia turule sisenemiseks.
Ettevõttel on ambitsioon kasvada aastas 275 uue poe võrra.
Maiga lõppenud majandusaasta esimesel poolaastal näitas H&M 59,49 miljardi Rootsi krooni (6,73 miljardit eurot) suurust käivet, mida on 14% enam kui aasta eest.
Grupi kasum pärast makse ulatus 7,96 miljardi kroonini (4,81 Rootsi krooni aktsia kohta), mida on 16% enam kui aasta eest.
"Aasta algas hästi ja teises kvartalis (märtsist maini) arenes positiivselt. Teises kvartalis me nägime tugevat müüki ja kasumlikkuse arengut. Kevadine kollektsioon on meie klientide poolt hästi vastu võtnud mida näitab meie kasvanud turuosa väljakutsuval moerõivaste müügiturul," märkis ettevõtte juhatuse esimees Karl-Johan Persson.