Soome Stockmann Groupi teise kvartali ärikasum kasvas teises kvartalis 16 protsenti, 29,7 miljoni euroni. Enim kasvas ärikasum Venemaal, teatas ettevõte Helsingi börsile.
Kontserni konsolideeritud käive kasvas kvartaliga 5,3 protsenti, 537,2 miljoni euroni.
Stockmann Groupi juhatuse esimees Hannu Penttilä kommenteeris, et kaubamajade üksuses on eriti edukad olnud kampaaniad ”Hullud Päevad!” ja uued kaubamajad Venamaal. Samuti kasvas Lindexi käive ja turuosa kõikidel turgudel. Seppälä tulemus jäi ootustele alla. ”Me rajasime ühise moeketi üksuse ja loodame kasvu Lindexi ja Seppälä sünergiast,” märkis Penttilä.
Stockmann Groupi pikaajalised finantseesmärgid on: marginaal minimaalselt 12%, minimaalselt 20% kaasatud kapitali tootlust, turust kiirem käibe kasv ja omakapitali osakaal bilansimahust minimaalselt 40%. Nõukogu kinnitas, et need finantseesmärgid tuleb saavutada aastaks 2015.
Kogu 2012. aasta prognoosi jättis ettevõtte muutmata, korrates vaid, et käive ja ärikasum ületavad eelmise aasta tulemusi juhul, kui olukord kaubandusturul ja maailmamajanduses drastiliselt ei muutu. Ettevõte toonitas teates, et arvestada tuleb olukorda maailmamajanduses, mis on ebastabiilne ning tarbijate kindlustunde vähenemist ja see on juba juhtunud ka Soomes.
"Vene turg jätkab nähtavasti kasvu ka edaspidi ning näitab paremaid tulemusi Põhjala riikidest. Samuti ootame, et kasvab meie tarbijate hulk ka Balti riikides, aga tarbijakindlus on saanud löögi kõikidel meie turgudel," kommenteeris Penttilä.
Stockmann Group on noteeritud Helsingi börsil.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele