• 17.12.12, 10:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selver: kaubanduse eriala ei ole populaarne

Selveri personalidirektor Kristiina Palm  kommenteeris, et kaubanduse eriala õppinud inimesi ei ole lihtne leida.
Hetkel õpib antud eriala 800-900 inimest, kuid reaalne vajadus oleks 2000 inimese järele. Tekkis küsimus, et kas kaubandusharidus on hääbuv või õpilastel on siiski huvi antud eriala vastu. See aasta tõi kaubandusse juurde 2600 töökohta.
Kaubandus.ee küsis kommentaari Selverilt, kuidas nad teevad koostööd kaubandusharidust antavate koolidega ning kas kaubandusharidusega töötajaid on raske leida.
"Selveris teeme aktiivselt koostööd Tallinna Teeninduskooli, Lääne-Viru Rakenduskõrgkooli ja Tartu Kutsehariduskeskusega. Peame kooli ja tööandja koostööd väga oluliseks, sest just nii saab koolitada tööturule vajalike oskustega spetsialiste. Kaubandusharidusega tööjõud on hinnas. Paraku pole õppinud inimesi lihtne leida, sest kaubanduse eriala pole populaarne," kommenteeris Selveri personalidirektor Kristiina Palm.

Seotud lood

Blogid
  • 13.12.12, 08:50
Lõppev aasta tõi kaubandusse juurde 2600 töökohta
Kaubandus töötajate arv seoses majandus-langusega vähes, siis  2011. aasta teisest poolest on töötajate arv oluliselt suurenenud.
Uudised
  • 25.01.13, 12:16
Selver: sel aastal tuleb 4 uut Selverit
Selveril on plaanis sellel aastal avada 4 uut Selverit: Tartusse, Viljandisse, Lasnamäele ja Rae valda.
Uudised
  • 17.12.12, 13:00
Rimi: kaubandusharidusega töötajad on väga hinnas
Rimi personalijuht Evelyn Tõnnop ütles, et kaubandusharidusega töötajad on väga hinnas ning see tuleb väga hästi välja võistlusel "Rimi Nobenäpp", kus testitakse töötajate võimekust.
Uudised
  • 13.12.12, 12:43
Kui palju teenindajaid leiab kutsekoolidest?
Kaubanduses on kvaliteetseid teenindajaid raske leida ja parima tööjõu saamiseks tuleb teenindajad ise koolitada või pöörduda koolide poole.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele