Autor: Maarit Eerme • 1. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põhimõtted, millega saadakse parimaks

Põldma Kaubandus jälgib enda seatud teeninduskvaliteedi ning värbamise kriteeriumeid, mis tõid neile Viru Keskuse tunnustuse.

Viru Keskuse parima teeninduse ja ostukeskkonna tiitli pälvis Põldma Kaubandus jaeketi kauplused. Parim valiti sõltumatu žürii, testoslemise ja teenindustaseme testimise abil.

Põldma Kaubanduse juhatuse esimees Heinar Põldma kommenteeris, et nad on ostukeskkonna loomisel pannud esikohale kliendi ootused. „Pöörame tähelepanu teenindusele, mille missiooniks on "Teeme kliendid rõõmsaks!". Teisena on meile oluline kaupluse disain ja kujundus, et luua kliendile meeldiv emotsioon. Kolmandana pöörame suurt tähelepanu toodete väljapanekule, mis võimaldab kliendil tooteid mugavalt leida", sõnas Põldma.

Ettevõtte on kehtestanud enda jaoks kindlad teenindusstandardid, mida Põldma sõnul jälgivad esimesena kaupluse juhatajad, teenindusjuhid, testostjad ja kaupluseketi juht. „Kõik meie ettevõtte töötajad ning nende tuttavad annavad pidevalt tagasisidet kuuldud heast teenindusest ja ka halvast,“ ütles Põldma.

Heade töötajate leidmiseks kasutatakse kõiki olemasolevaid võimalusi (CV Keskus, CV online, Facebook, koduleht jne). „Hea teenindaja valikuks tuleb seada kriteeriumid,“ kommenteeris Põldma. Lisades, et neil on eesmärk leida umbes 100 kandideerijat ühele kohale ja viia läbi 30-50 vestlust. „Häid töötajaid nagu ka kõike muud suurepärast on väga raske leida, kuid võimalik,“ ütles Põldma.

Põldma Kaubanduse teeninduse põhitalad:

1. Klienditeenindaja valik – leida klienditeenindaja, kes on meeldiv isiksus ja kes soovib kliendiga suhelda ning leida kliendi jaoks vajalik toode.

2. Klienditeenindajate koolitus, arendamine -  toimuvad teenindusalased konverentsid, vene keele kursused algajatele ja edasijõudnutele. Teenindusjuht viib läbi spetsiaalseid teenindusalaseid koolitusi ja koordineerib kogu arendusprotsessi.

3. Luua klienditeenindajatele meeldiv tööõhkkond, kus nad tunneksid end väärtustatuna ja hinnatuna. Ettevõtte jaoks on väga tähtis töö kultuur, mille võtmesõnad on ausus, areng ja hoolivus kliendi, kaupluse ja töökaaslaste vastu.

Põldma Kaubanduse AS on tuntud teksa- ja vabaajarõivaste (Tommy Hifiger, Diesel, Guess, Miss Sixty, Energie, Killah, Pierre Cardini) maaletoojana terves Baltikumis.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757