Crocs müüs 2012. aastal ligi 50 miljonit jalatsit, ning tegi käivet 1,12 miljardit dollarit, mis on võrreldes eeslmise aastaga 12% suurem. Kasumimarginaal tõusis 0,5 protsendipunkti 54,1 protsendini võrreldes 2011. aastaga. Majandusaasta puhaskasum oli 131,3 miljonit dollarit, mis kasvas 17 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.
„Läinud aastal kasvatasime käivet tänu jalatsimüügi rekordilisele kasvule, mil müüsime ligi 50 miljonit jalatsit ja tänu mudelite keskmise müügihinna tõusule,“ ütles Crocsi president ja tegevjuht John McCarvel.
„Usume, et meie fookus tuua turule innovaatilisi, värvilisi ja mugavaid tooteid võimaldab Crocsil kasvatada oma äri ning samuti tagab ettevõtte pikaajalise väärtuse aktsionäridele,“ lisas McCarvel.
Veebruari keskel pärjati Crocsi jalatsitoojat ka maineka Suurbritannia Footwear Industry Awards 2013 auhinnaga, kus Crocs võitis kõige mugavamate vabaaja jalatsite kategoorias.