• 08.03.13, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Appi saab kaubanduses muuta personaalseks

Kaubanduse app võimaldab ettevõttel läheneda kliendile personaalselt ning tal on võime meeles pidada kasutaja sugu ning suurust ja kuvada kliendile olulisi tooteid.
Mujal maailmas on M-kommerts lahvatanud juba päris jõuliselt ning kahtlemata jõuab see lähiajal võimsalt ka Eestisse. Aavik tõi välja, et mobillised ei ole vaid lihtsalt müüdavad tooted vaid ka keerukam jaemüük, näiteks rõivad. Näitena tõi ta välja ASOSe, kelle appist sooviks Aavik ise ka osta.
"App saab olla personaalne, pidada meeles sinu soo ja suuruse ning kuvada vaid sulle olulisi tooteid," ütles Aavik.
"Ei ole kahtlust, et appid võtavad internetiäri meedialiidri rolli üle, küllap samas tempos kui mobiilsed seadmed võtavad üle meie tähelepanu telekalt ja arvutiekraanilt," kommenteeris Aavik.
Aaviku sõnul on Eestis kaubanduse vallas esimesena appidemaailmas suutnud raha tegema panna piletimüüja. Tema sõnul on sedasi, et kui mingis vallas tekib kellegil suur konkurentsieelis, siis tulevad teised kohe järgi.
Finestmedia on teinud appid firmadele Piletilevi ja United Tickets, kuid populaarne on Solaris Kino app. Aavikus õnul on pilet ideaalne toode mobiilis müümiseks, kuna sisuliselt on tegemist sisenemisõigusega müügiga - klient ei pea kaupa katsuda saama, imetleda. "Kliendile on oluline mugavus ja mobiil seda ka pakub," ütles Aavik.
Täpsemalt kuidas appe kaubanduses kasulikult tööle panna saab tulla kuulama kaubanduse seminaril "Kuidas IT lahendused kaubanduses raha teenima panna", mis toimub 20. märtsil hotell Olümpias.
Teiste seas esinevad veel Heiti Kender, Hansabi tegevjuht Janno Kallikorm, EMT jaekontseptsiooni juht Reimo Unt, Selveri müügidirektor Kristi Lomp, Indrek Saul, Sportlandi juhataja Gerd Kiili, Nixor EE tegevjuht Imre Reinson ja Telema juhataja Hele Hammer.
Seminari täpset kava saab vaadata siit ning registreerida siit.

Seotud lood

Blogid
  • 04.03.13, 14:12
E-arved kaubanduses – kuidas vältida läbikukkumist?
Viimasel ajal on palju juttu olnud e-kviitungist, mis asendaks pabertšeki jaemüüjalt jaeostjale. Vähem on juttu olnud sellest, et kaubanduses on võetud kindel suund ka muude paberdokumentide asendamisele elektroonilistega. 
Uudised
  • 01.03.13, 10:48
Lätlased imestasid Keila iseteeninduskassade üle
Keila Tarbijate Ühistu juhatuse esimehe Olavi Mälli sõnul andsid positiivset tagasisidet läbisõidul olnud lätlased, kes imestasid iseteenindusliku süsteemi üle.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.10.24, 09:50
Partner Kuukaardi makselahendused koguvad järjest suuremat populaarsust. Loe, mis need on!
Partnerkaardiga Selveris, Kaubamajas, Delice´is, I.L.U.-s ja L´Occitane kauplustes oste tehes tasub alati kaaluda, kas soovid maksta ostu eest kohe või hiljem. Muutes oma tavalise Partnerkaardi Partner Kuukaardiks, tasud ostude eest endale sobival ajal. TKM Grupi Partnerkaardi arendusjuht Rene Paats räägib lähemalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele