• 12.03.13, 08:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, mida näitavad kliendiuuringud

Klienditeeninduse aluseks on emotsioon. See võib olla oluliselt väärtuslikum kui ostetud kaup ise. Kliendina meeldib meile kõigile, kui meid märgatakse ja ollakse valmis igakülgselt abistama.
"Seda, et teenindajatele märtsis tavapärasest enam tähelepanu pööratakse, tunneb juba nädalaid enne „Hea Teeninduse Kuu“ algust. Märtis on teenindajad viisakad ja rõõmsamad. Miks ei võiks see kogu aeg nii  olla?", küsib Äripäeva müügiveebi Best Sales arvamusloos Credit24 klienditeeninduse juht Triin Reisser.
Vaata, mida näitavad kliendiuuringud!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele