Autor: Aira Tammemäe • 12. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Vaata, mida näitavad kliendiuuringud

Klienditeeninduse aluseks on emotsioon. See võib olla oluliselt väärtuslikum kui ostetud kaup ise. Kliendina meeldib meile kõigile, kui meid märgatakse ja ollakse valmis igakülgselt abistama.

"Seda, et teenindajatele märtsis tavapärasest enam tähelepanu pööratakse, tunneb juba nädalaid enne „Hea Teeninduse Kuu“ algust. Märtis on teenindajad viisakad ja rõõmsamad. Miks ei võiks see kogu aeg nii  olla?", küsib Äripäeva müügiveebi Best Sales arvamusloos Credit24 klienditeeninduse juht Triin Reisser.

Vaata, mida näitavad kliendiuuringud!

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757