Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Parima teenindusega kauplus on Maximale uhkuseks
Hea teeninduse kuu raames enim kiidetud Maxima XX kauplus on olnud juba viis aastat ettevõttele uhkuseks.
Lehtmäe sõnul andsid nad eelmisel aastal 100 hulka pääsenud kauplustele võimaluse kollektiiviga midagi ühiselt ette võtta. „Üks kauplus korraldas kollektiiviga reisi Soome ja teise kaupluse personal külastas kontserti,“ tõi Lehmäe näite preemiast.
„Kindlasti kommunikeerime ettevõtte sees Hea Teeninduse kuu kampaania resultaate, täname tunnustuse saanud kauplusi ja toome neid teistele eeskujuks,“ sõnas Lehtmäe. Lisades, et kaupluse edukus sünnib koostöös ja ühtsustundest. „Hea teeninduse aluseks on kokkuhoidev kollektiiv, hea sisekliima ja rahulolevad kliendid,“ kinnistas Lehtmäe.
Maxima osaleb Hea teeninduse kuu kampaanias juba teist aastat.
Eile avaldatud Hea teeninduse kuu enim kiidetud ettevõtete TOP 10, kus Maxima sai esimese koha ja 8 koha.
Elektroonikamüügi valdkond eeldab klienditeenindajatelt rohkem eelteadmisi, keerukate toodete tundmisi ja uute trendidega kursis olemist kommenteerib Sandman Grupi AS turundusjuht Kaili Nikkinen.
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.