Maarit Eerme • 5. aprill 2013
Jaga lugu:

E-poes tagastatakse 10-20% kaubast

Eesti e-kaubanduse Liidu seminaril rääkis Kingakaubamaja.ee omanik Olesja Roos, et neil tagastatakse keskmiselt 10-20% ostudest.

Roos avas seminaril osalejatele e-poe kaupade tagastamise köögipoolt rääkides, et peamiseks tagastamise põhjuseks on vale suurus (ligi 60% kõigist tagastustest), ebasobiv värv või ebamugav mudel. Tema sõnul ostetakse mujal maailmas kingi sedasi, et tellitakse kolm paari jalatseid ja tagastatakse e-kauplusele kaks paari. "See trend hakkab ka Eesti e-kaubandusse jõudma," sõnas Roos.

Ettekandes tõi ta välja, et tagastuse keskmine osakaal ostudest on mujal maailmas 17-25%, kingakaubamaja.ee-s on see hetkel 10-20%. "Tagasituste arv suureneb kampaania käigus ja kui toote kohta pole e-poes piisavalt infot," ütles Roos.

Antud seminaril esines ka Tarbijakaitseameti finants- ja sideteenuste talituse jurist Kadi Raudsepp, kes andis põhjaliku ülevaate e-kauplejatele esitatavatest nõudmmistest, olulisematest muudatustest Võlaõigusseaduses ning ülevaate kliendi probleemidest, millega Tarbijakaitseameti poole pöördutakse.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt