Autor: Maarit Eerme • 5. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

E-poes tagastatakse 10-20% kaubast

Eesti e-kaubanduse Liidu seminaril rääkis Kingakaubamaja.ee omanik Olesja Roos, et neil tagastatakse keskmiselt 10-20% ostudest.

Roos avas seminaril osalejatele e-poe kaupade tagastamise köögipoolt rääkides, et peamiseks tagastamise põhjuseks on vale suurus (ligi 60% kõigist tagastustest), ebasobiv värv või ebamugav mudel. Tema sõnul ostetakse mujal maailmas kingi sedasi, et tellitakse kolm paari jalatseid ja tagastatakse e-kauplusele kaks paari. "See trend hakkab ka Eesti e-kaubandusse jõudma," sõnas Roos.

Ettekandes tõi ta välja, et tagastuse keskmine osakaal ostudest on mujal maailmas 17-25%, kingakaubamaja.ee-s on see hetkel 10-20%. "Tagasituste arv suureneb kampaania käigus ja kui toote kohta pole e-poes piisavalt infot," ütles Roos.

Antud seminaril esines ka Tarbijakaitseameti finants- ja sideteenuste talituse jurist Kadi Raudsepp, kes andis põhjaliku ülevaate e-kauplejatele esitatavatest nõudmmistest, olulisematest muudatustest Võlaõigusseaduses ning ülevaate kliendi probleemidest, millega Tarbijakaitseameti poole pöördutakse.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700