Autor: Maarit Eerme • 10. aprill 2013

Kaubanduse klubi Äripäevas

10. aprillil toimus Kaubanduse Klubi Ärpäevas, kus teemaks oli "Kuidas pääseda meediasse?"

Sisukate ettekannetega esinesid Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, enda kogemusest ja näpunäiteid pressiteate koostamisel jagas Saku õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg ning kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller rääkis, et mida peaks meediale edastama ning mis kanaleid pidi. Samuti oli väga põnev ka see, et kas tasub osta kommunikatsiooni teenust sisse või teha ise.

Ettekanded leiab SIIT.

Poolpäev lõpetati väikese ringkäiguga Äripäeva toimetuses. Põigati sisse koosolekule, kus pandi kokku homset ajalehte, uudistati uurivat toimetust, vaadati Online-toimetuse köögipoolt. Samuti sai tähelepanu pööratud börsitoimetusele ja küljendajatele, kes lehe lõplikult kokku panevad.

Vaata pildigaleriid:

 

Kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller, Hipobaby Eero Tölpt, Tehnikatäht Merlyn Viilik
Autor: Maarit Eerme
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700