Autor: Maarit Eerme • 10. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kaubanduse klubi Äripäevas

10. aprillil toimus Kaubanduse Klubi Ärpäevas, kus teemaks oli "Kuidas pääseda meediasse?"

Sisukate ettekannetega esinesid Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, enda kogemusest ja näpunäiteid pressiteate koostamisel jagas Saku õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg ning kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller rääkis, et mida peaks meediale edastama ning mis kanaleid pidi. Samuti oli väga põnev ka see, et kas tasub osta kommunikatsiooni teenust sisse või teha ise.

Ettekanded leiab SIIT.

Poolpäev lõpetati väikese ringkäiguga Äripäeva toimetuses. Põigati sisse koosolekule, kus pandi kokku homset ajalehte, uudistati uurivat toimetust, vaadati Online-toimetuse köögipoolt. Samuti sai tähelepanu pööratud börsitoimetusele ja küljendajatele, kes lehe lõplikult kokku panevad.

Vaata pildigaleriid:

 

Kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller, Hipobaby Eero Tölpt, Tehnikatäht Merlyn Viilik
Foto: Maarit Eerme
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757