Maarit Eerme • 17. aprill 2013
Jaga lugu:

2012. aasta Eesti edukaim uus toode oli Leiburi Mitmevilja Röst.

Turu-uuringute firma Nielsen selgitas välja eelmisel aastal edukaimad Eestis turule toodud toidu- ja esmatarbekaubad ning kõige edukamaks osutus Leiburi Mitmevilja Röst. 

Erinevates tooterühmades olid Eestis edukaimad uued tooted järgnevad:

2012. aasta kõige edukamate uute toodete leidmiseks viis Nielsen läbi kaheosalise uuringu. Esmalt analüüsiti ketikaupluste 2012. aasta  müügiandmeid ning leiti eri tootegruppide parimad uued tooted vastavalt nende keskmisele kuisele müügikäibele. Teine osa koosnes tarbijauuringust, kus internetiküsitluse käigus selgitati välja, kui suur hulk tootegrupi tarbijatest on antud toodet ostnud. Mõlema osa tulemused koondati ühisesse indeksisse, mis määras toodete üldise järjestuse.

Esikolmikule antakse auhinnad üle 8. mail seminaril „Kuidas saada uus toode jaeketti?“.

Sarnane auhind anti välja ka teistes Balti riikides. Lätis kuulutati 2012. aasta edukaimaks uueks tooteks Merrild Classic malta kafija (kohv) ja Leedus Carlsberg Utenos Radler Lemon 2% alus (õlu).

Edukamate uute toodete valimise viis Nielsen Baltikumis läbi viiendat korda. 2011. aasta edukaim uus toode Eestis oli A. Le Coq Pils õlu.

The Nielsen Company on rahvusvaheline turu-uuringute firma, mis tegutseb rohkem kui 100 riigis üle maailma. Eestis mõõdab Nielsen juba 18 aastat regulaarselt toidu- ja esmatarbekaupade jaemüüke ning viib läbi erinevaid tarbijauuringuid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt