• 26.04.13, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Amazoni eduvalem – müüa vähem füüsilisi esemeid

Internetikaubamaja Amazon, mis varem müüs füüsilisi asju nagu raamatud, plaadid ja DVDd, üritab nüüd sama teha digitaalses maailmas, kus kasumimarginaalid on kõrgemad. 
Seda osalt ka sellepärast, et e-raamatute, muusika- ja videofaile suudetakse palju kiiremini edastada, kirjutas Reuters.
Amazoni esimese kvartali käive kasvas 22 protsenti, 16,07 miljardi dollarini ning seda tänu digitaalse sisu, pilvandmetöötluse ning jaemüügi kasvule. Ettevõtte esimese kvartali toodete kohaletoimetamistasu langes võrreldes eelmise aastaga 5,1 protsenti.
Kuna Amazon on viimastel aastatel investeerinud pikaajalisse kasvu (ehitanud laohooneid, arendanud tahvelarvutit Kindle Fire'it), on see mõjutanud ka kvartalikasumit.
Firma puhaskasum langes võrreldes eelmise aastaga 37 protsenti, 82 miljoni dollarini. Aasta varem oli Amazoni puhaskasum 130 miljonit dollarit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele