Autor: Rainer Saad • 26. aprill 2013

Amazoni eduvalem – müüa vähem füüsilisi esemeid

Internetikaubamaja Amazon, mis varem müüs füüsilisi asju nagu raamatud, plaadid ja DVDd, üritab nüüd sama teha digitaalses maailmas, kus kasumimarginaalid on kõrgemad. 

Seda osalt ka sellepärast, et e-raamatute, muusika- ja videofaile suudetakse palju kiiremini edastada, kirjutas Reuters.

Amazoni esimese kvartali käive kasvas 22 protsenti, 16,07 miljardi dollarini ning seda tänu digitaalse sisu, pilvandmetöötluse ning jaemüügi kasvule. Ettevõtte esimese kvartali toodete kohaletoimetamistasu langes võrreldes eelmise aastaga 5,1 protsenti.

Kuna Amazon on viimastel aastatel investeerinud pikaajalisse kasvu (ehitanud laohooneid, arendanud tahvelarvutit Kindle Fire'it), on see mõjutanud ka kvartalikasumit.

Firma puhaskasum langes võrreldes eelmise aastaga 37 protsenti, 82 miljoni dollarini. Aasta varem oli Amazoni puhaskasum 130 miljonit dollarit.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354