Autor: Maarit Eerme • 13. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selveri uus turundusdirektor on Ruth Aarma

Eelmisel nädalal alustas Selveri turundusdirektori ametikohal Ruth Aarma, kelle põhiülesandeks on Selveri turundusstrateegia ülevaatamine.

„Soovin, et Selver eristuks ülejäänud jaeturust, oleks omanäoline ja kliendile lähedal,“ räägib oma visioonist Ruth Aarma. Lisades, et kliendi usaldus tuleb välja teenida.

"Pean Selveri tugevuseks eestimaisust ja paindlikkust ning tegutsen selle nimel, et atraktiivsed pakkumised ja mõnus õhkkond teevad Selverist iga inimese lemmikpoe,“ ütleb Aarma. 

Aarmal on enam kui 18-aastane turunduse kogemus, ta on töötanud nii jae- kui hulgiäris, aga ka panganduses. Aarma tuli Selverisse turu-uuringuid läbiviiva firma GfK Eesti filiaali tegevjuhi kohalt, varasemalt on ta turundanud Unileveris kaubamärke Lipton, Dove, Knorr ja Domestos, tegutsenud kaupluseketis Euronics, teinud tooteturundust ja müüki kaubamärgile Braun ning tegelenud kliendisuhetega Hansapangas.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700