• 29.05.13, 17:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rimi võttis tulevase juhi programmi kolm inimest

Rimi korraldatud tulevase juhi programmi otsustati vastu võtta 3 inimest, kellest võivad saada tugevad juhid kauplustesse kui ka kontorisse.
Rimi Eesti Food kommunikatsioonispetsialist Katrin Batsi sõnul on tulevase juhi programmi eesmärk leida säravaid kandidaate, kes Rimi soovib koolitada tulevasteks kaupluste juhtideks. „Pärast seitsmekuulist programmi läbimist on osalistel võimalik liituda mõne kaupluse juhtkonnaga kas tugiüksuse-, teenindusjuhina või hoopis kaupluse juhatajana.“
Tulevase juhi programmi raames saavad õppurid ülevaate kõikidest Rimi Eesti Foodsi osakondadest ja Rimi Baltikumi funktsioonidest. Lisaks teevad õppurid paarinädalased praktikad igas Rimi osakonnas ning aegajalt osalevad parema tööprotsesside ülevaate saamiseks Rimi Baltikumi seminaridel.
„Seitsme õppekuu jooksul ning osaliselt ka pärast programmi lõppu läbivad osalised spetsiaalselt tulevase juhi programmi jaoks kokku pandud koolitusel Riias Stockholm School of Economics’is,“ ütles Bats.
Rimi otsustas sel aastal programmi vastu võtta 3 inimest, kuigi sooviavaldusi oli 40 ringis. „Aeg on aga näidanud, et kui säravaid kandidaate on rohkem, võib liitujate arv kujuneda ka suuremaks,“ kinnitas Bats.
Seitsme aasta jooksul, mil tulevase juhi programm on rakendunud, on Rimi saanud ettevõttesse 10 säravat juhti. Bats kinnitas, et loomulikult on olnud ka lahkujaid, ent tahame uskuda, et parimad on jäänud ning teinud märkimisväärset karjääri.
„Kõik programmis osalejad on tasustatud, kuid täpset palganumbrit ei tahaks avalikustada, aga võin öelda, et nende töötasu on üle keskmise Eesti palga,“ ütles Bats.

Seotud lood

Uudised
  • 17.12.12, 13:00
Rimi: kaubandusharidusega töötajad on väga hinnas
Rimi personalijuht Evelyn Tõnnop ütles, et kaubandusharidusega töötajad on väga hinnas ning see tuleb väga hästi välja võistlusel "Rimi Nobenäpp", kus testitakse töötajate võimekust.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele