Autor: Maarit Eerme • 7. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitse andis soovitusi mainekahju vältimiseks

7. juunil toimus Kaubanduse klubi Tarbijakaitsega "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?", kus osalesid uudiskirjaga liitujate vahel loositud isikud.

Hommikuklubis rääkis Tarbijakaitseameti kaubandustalituse juhataja Anneli Nagel tarbijakaebuste lahendamisest ning müügigarantii pakkumisest.

Teise teemana käsitles Nagel tähelepanelikust ja vastutustundlikust jaekaupmehest, mis tähendas hindade erinevust kassas ja müügisaalis. Lisaks pööras Nagel suurt tähelepanu toodetel olevate siltide loetavusele ning hoiatustele, mis peavad olema tarbijatele kergesti arusaadavad.

Päeva viimase ettekande tegi Tarbijakaitseameti jurist Kadi Raudsepp, kes tõi välja ebaausate kauplemisvõtete kasutamise näited Eesti jaekaubanduses.

 

Kaubanduse klubi Tarbijakaitse "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?"
Foto: Maarit Eerme
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700