• 07.06.13, 17:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitse andis soovitusi mainekahju vältimiseks

7. juunil toimus Kaubanduse klubi Tarbijakaitsega "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?", kus osalesid uudiskirjaga liitujate vahel loositud isikud.
Hommikuklubis rääkis Tarbijakaitseameti kaubandustalituse juhataja Anneli Nagel tarbijakaebuste lahendamisest ning müügigarantii pakkumisest.
Teise teemana käsitles Nagel tähelepanelikust ja vastutustundlikust jaekaupmehest, mis tähendas hindade erinevust kassas ja müügisaalis. Lisaks pööras Nagel suurt tähelepanu toodetel olevate siltide loetavusele ning hoiatustele, mis peavad olema tarbijatele kergesti arusaadavad.
Päeva viimase ettekande tegi Tarbijakaitseameti jurist Kadi Raudsepp, kes tõi välja ebaausate kauplemisvõtete kasutamise näited Eesti jaekaubanduses.
 
Kaubanduse klubi Tarbijakaitse "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?"
13 fotot
  • Kaubanduse klubi Tarbijakaitse "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?" Foto: Maarit Eerme

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele