• 12.06.13, 10:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bauhof: teeme kampaaniat 365 päeva aastas

Bauhofi turundusdirektori Britte Maidra sõnul on raadioreklaam neile oluline ja stabiilse osakaaluga.
"Üritame labasusi vältida, küll aga olla originaalsed. Mis meid eristab – me müüme praktilisi asju. Inimesed, kes kipsplaati ostavad, on lihtsad inimesed. Nad ei taha kuiva teksti. Oleme võtnud endale huumorimeelega müügikeele," rääkis Maidra Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?".
Maidra sõnul on raadioreklaam protsentuaalselt läbi aastate suhteliselt stabiilse osakaaluga, kasv ja langus võrreldes eelmiste perioodidega kõigub aga tublisti ning peegeldab aastate lõike üldist meedia- ja majanduseseisu.
Samas on raadio osakaal võrreldes kogu meediaturuga ehitusmaterjalide kaupluste kategoorias tunduvalt suurem – kuid ka kõikumine aastate lõikes on suurem. "Muutused võrreldes eelmiste perioodidega peegeldavad majanduse üldseisu pigem "tagurpidi"," märkis Maidra.
Eriti oluline on raadioreklaam Bauhofi jaoks aiahooaja alguses. Samuti jälgitakse väga pingeliselt konkurentide tegevusi. "Kui konkurent on intensiivselt Kuku raadios, siis peame meiegi seal olema," kinnitas Maidra. Ta lisas, et ettevõte teeb kampaaniat 365 päeva aastas.
Bauhofi turundusdirektori saadud õppetunnid ja soovitused on järgmised:
• Hoia sama keelt kõigis kanalites, sh raadios.
• Ära kasuta "raadioreklaami" hääli.
• Kirjelda toodet – asenda pilt sõnadega.
• Ühes klipis kasutatavad tooted peavad olema omavahel seotud.
• Ära kasuta negatiivseid tundeid, assotsiatsioone, tekitada võivaid olukordi, hääli.
• Ratsionaalsed ostud, emotsionaalsed otsused.
• Eristu!
Best Practice'i seminaril "Kuidas raadioreklaami abil rohkem müüa?" rääkisid ettevõtted raadioreklaami parimatest praktikatest.

Seotud lood

Uudised
  • 02.01.14, 16:48
Bauhof: oleme kasvufaasi alguses
“Mullused tarbijate säästusummad olid Bauhofi ajaloo suurimad,” sõnas Bauhof Group ASi tegevdirektor Mart Vau, lisades, et kuna Eesti elamufond on vana ja ruutmeetrite arv elaniku kohta ebapiisav, näevad nad lähiaastail kasvuvõimalusi.
Uudised
  • 16.10.13, 12:45
Bauhof kirjutas Leedus korstnasse 20 miljonit
Eesti suuremaid ehituskaupade müüjaid Bauhof saneerib jõuliselt Leedus laiendatud äri. Leetu investeeritud ligi 20 mln eurot kandis Bauhof maha.
Uudised
  • 12.06.13, 10:51
Veho: raadioreklaami kuulaja veedab veebis märksa kauem aega
Veho Eesti ASi turundusjuhi Karin Eegi sõnul on raadioreklaam efektiivne – raadiokuulaja veedab veebilehel märgatavamalt kauem aega.
Uudised
  • 12.06.13, 10:26
ETK: telereklaam on põrgulikult kallis
Telereklaami ostmine on põrgulikult kallis, ütles ETK turundusdirektor Andres Lember Best Practice'i seminaril.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.01.25, 07:00
Nixori loodud kassatarkvara NexuFront muudab kaubandusettevõtte edukamaks
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.

Enimloetud

1
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
2
Uudised
  • 22.01.25, 11:51
Linnamäe keskuse omanik: kaebame kohtuotsuse edasi. “Prisma maksis renti vaid siis, kui ähvardas pankrotimenetlus”
Lisatud nii Linnamäe keskuse kui Prisma Eesti juhtide värsked kommentaarid!
3
Uudised
  • 23.01.25, 12:38
Suvest jõustub e-poodnikele uus seadus | Kui sinu e-pood suveks kõiki õiglaselt ei kohtle, rikud seadust
Üle 100 000 erivajadusega inimese on kokku kolmes Balti riigis, kes vananenud tehnoloogiaga e-poodides täna ostelda ei saa
4
Uudised
  • 24.01.25, 09:49
Lidl Eesti: tõstame märtsist kõikide poetöötajate palku
5
Uudised
  • 20.01.25, 15:14
Kohus on otsustanud: Prisma ei pea Linnamäe keskuses poodi taasavama
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: poe lahtihoidmine oleks ääretult ebamõistlik
6
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”

Hetkel kuum

Linnamäe keskuse omanik Vitali Kõllomets.
Uudised
  • 22.01.25, 11:51
Linnamäe keskuse omanik: kaebame kohtuotsuse edasi. “Prisma maksis renti vaid siis, kui ähvardas pankrotimenetlus”
Lisatud nii Linnamäe keskuse kui Prisma Eesti juhtide värsked kommentaarid!
FinestCommerce valdkonnajuht Rauno Raid
Uudised
  • 23.01.25, 12:38
Suvest jõustub e-poodnikele uus seadus | Kui sinu e-pood suveks kõiki õiglaselt ei kohtle, rikud seadust
Üle 100 000 erivajadusega inimese on kokku kolmes Balti riigis, kes vananenud tehnoloogiaga e-poodides täna ostelda ei saa
2022. aastal avatud Linnamäe Prisma
Uudised
  • 20.01.25, 15:14
Kohus on otsustanud: Prisma ei pea Linnamäe keskuses poodi taasavama
Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä: poe lahtihoidmine oleks ääretult ebamõistlik
Holger Haljand on alates 1. veebruarist grupi tegevjuhtkonna ning Telia Soome tegevjuhi rollis
Uudised
  • 20.01.25, 12:35
Telia Eesti juht lahkub ametist
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Vladas Korsakovase järgmine samm tooks Sportlandile mainekahju ja pea pool miljonit asjatut kulu, hoiatab juhatus
Uudised
  • 21.01.25, 11:37
Tüli jätkub: Sportlandi tippjuht plaanib miljonite saamiseks kohtusse minna
Aadressil Vana-Viru tn 13 asuv Butterfly Lounge, mille viimane pidu toimus möödunud nädalavahetusel
Uudised
  • 24.01.25, 13:57
Konkurendid menuka Butterfly Lounge’i lõpust: "Sulgemisi tuleb veel!"
“Noored ei joo! Eriti ajal, mil hoitakse kokku”
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele