Autor: Maarit Eerme • 12. september 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rimi: energiajookide tarbimine väheneb

Aasta pärast energiajookide müügipiirangu kehtestamist on energiajookide soetamine Rimi kauplustest vähenenud ligi 16%.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tarbijad energiajookide sisalduse ja omaduste suhtes muutunud märksa teadlikumaks.

„Hea meel on tõdeta, et meie klientide teadlikkus energiajookide teemal on kasvanud. Samuti näitavad ACNielseni andmed, et languses on kogu energiajookide turg, seega teevad inimesed sisseostude puhul tervislikumaid valikuid,“ kommenteeris Lilleoja.

Energiajoogi müügipiirang on osa Rimi terviseprogrammist “Sinu Tervise Heaks”, mis kehtestati eelmisel aastal 16- aastastele lastele ja noortele.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Heli KünnapasKaubandus.ee toimetajaTel:
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700