Autor: Maarit Eerme • 12. september 2013

Rimi: energiajookide tarbimine väheneb

Aasta pärast energiajookide müügipiirangu kehtestamist on energiajookide soetamine Rimi kauplustest vähenenud ligi 16%.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja sõnul on tarbijad energiajookide sisalduse ja omaduste suhtes muutunud märksa teadlikumaks.

„Hea meel on tõdeta, et meie klientide teadlikkus energiajookide teemal on kasvanud. Samuti näitavad ACNielseni andmed, et languses on kogu energiajookide turg, seega teevad inimesed sisseostude puhul tervislikumaid valikuid,“ kommenteeris Lilleoja.

Energiajoogi müügipiirang on osa Rimi terviseprogrammist “Sinu Tervise Heaks”, mis kehtestati eelmisel aastal 16- aastastele lastele ja noortele.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700