Prisma Peremarket juhib sel nädalal kampaania korras tähelepanu kõrgele toidukauba käibemaksule Eestis.
"Leiame, et Eesti ühiskonnas võiks siiski toimuda põhjalikum arutelu selle üle, kas käibemaks toidukaubale peab olema kõrgem kui teistes Euroopa Liidu riikides, arvestades, et siinne ostujõud jääb veel Euroopa keskmisele oluliselt alla," ütles Prisma Peremarketi juht Janne Lihavainen.
Kui Eestis kehtib kõikidele toodetele ühtne käibemaksumäär, siis paljudes riikides on see toidukaubale madalam. Näiteks on antud maks toidukaubale Saksamaal ja Prantsusmaal 7%, Soomes 14%, Hollandis 6% ja Suurbritannias aga 0%. Samas jääb Eesti elanike elatustase oluliselt alla Euroopa keskmisele.
Kui Euroopa elanik kulutab toiduainete ostmiseks keskmiselt vaid 15% oma palgast, siis eestlane viiendiku, seisab Prisma pressiteates.
Näitamaks käibemaksu suurt osakaalu toote hinnast, muudab Prisma sel nädalal kõikide puu- ja juurviljade hinnad oma püsiklientidele käibemaksu võrra soodsamaks.
Prisma on Põhjamaade juurtega SOK-le kuuluv kaubanduskett, mis tegutseb Soome, Eesti, Läti, Leedu ja Venemaa turgudel. Eestis aastal 2000 tegevust alustanud Prisma Peremarket annab siin tööd enam kui 1200 inimesele. Ettevõttel on Eestis üheksa kauplust ja üks restoranimaailm.
Eestis asuvad SOK tütarettevõtted AS Prisma Peremarket ja AS Sokotel, mis tegutseb Sokos Hotel Viru kaubamärgi all.
Koos Soome tarbijateühistutega moodustab SOK S-Grupi. Rahvusvahelise S-Grupi tegevusvaldkondadeks on toidukaubandus, bensiini- ja teenindusjaamad, kaubamajad, hotellindus, autode ja autokaupade müük ning aiandus- ja põllumajandustooted. Tuntumatest brändidest kuuluvad S-Grupile Prisma, Sokos Hotel, S-Market, Alepa, Sale, ABC!, Sokos ja Agrimarket.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Möödunud nädalal alustas sadama Prisma Express kaupluses kaupade ettetellimise teenuse pilootprojekt, kus kaup komplekteeritakse kliendile sobivaks ajaks kokku.
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.