Autor: Maarit Eerme • 25. november 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma testib kaupade ettetellimise teenust

Möödunud nädalal alustas sadama Prisma Express kaupluses kaupade ettetellimise teenuse pilootprojekt, kus kaup komplekteeritakse kliendile sobivaks ajaks kokku.

Prisma Peremarketi turundusjuht Silver Säga rääkis, et nad on juba mõnda aega saanud klientidelt tagasisidet, et nad võiksid pakkuda toodete komplekteerimise teenust.

„Alates eelmise nädala teisest poolest oleme sadama Prisma Expressis seda katsetanud,“ rääkis Säga. See tähendab seda, et kliendid saavad esitada ettetellimuse selleks ettenähtud keskkonnas interneti teel ning kaup komplekteeritakse kaupluses kokku. „Klient saab valida aja millal ta kaubale kauplusesse järgi tuleb.“ Lisades, et toodete eest maksmine toimub kauba kättesaamisel.

Säga sõnul ei ole nad antud teenust tõepoolest reklaaminud, sest see on alles katsetamisjärgus. Sadama Prisma Express sai tema sõnul valitud pilootprojektiks, kuna see kauplus on teistest väiksem ning eritemperatuuri vajavad tooted moodustavad sealsest ostukorvist suhteliselt väikese osa.

"Kui oleme testimisega ühele poole saanud ja pilootprojekt õnnestub, kaalume kindlasti selle süsteemi laiendamist ka teistesse Prismadesse ja siis juba mitmes keeles ning suurema sortimendiga," täpsustas Säga hetkel piltootprojektina käivitunud soomekeelset ettetellimiskeskkonda.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700