• 29.10.13, 09:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Prismadesse tulevad ekspresskassad

Lähinädalatel tulevad Kristiine ja Rocca al Mare Prismadesse ekspresskassad, Kristiine Prismas neid juba ehitatakse, kirjutab
Prisma Peremarketi kommunikatsioonidirektori Kadri Lainase sõnul erineb nende ekspresskassade lahendus Selveri omast eelkõige oma lihtsuse poolest. «Mingeid eellepinguid pole vaja sõlmida ja eraldi turvakontrolle ekspresskassade juures ei ole vaja läbida ning poodi sisenedes ei pea otsustama kumba kassat eelistada,» selgitas Lainas, lisades, et Konsumi lahendusega on Prisma ekspresskassad sarnasemad. Analoogsed kassad on kasutusel näiteks Soomes Ikeas.
Klient skännib tooted ise kassast läbi, maksta saab kaardiga ning ekspersskassad loevad ka taaratšekke ja Kontot. Viie ekspresskassa peale on üks teenindaja, kes abistab kliente hätta jäämisel ning kontrollib dokumente alkoholi- ja tubakatoodete ostmisel.

Seotud lood

Uudised
  • 21.01.14, 16:00
Tarbijate meelitamiseks peab iseteenindus süsteem olema lihtne
Iseteenindus peab klientidele olema lihtsasti arusaadav ja kergesti leitav, märkis iseteenindus- ja kassasüsteeme pakkuva Nixor EE ASi tegevjuht ­Imre Reinson. 
Uudised
  • 21.01.14, 15:20
Iseteenindus pakub teistmoodi ostukogemust
Innovaatiline iseteenindus muudab poeskäimise kiiremaks ja mugavamaks ning vähendab kaupmehe tööjõukulusid.
Uudised
  • 25.11.13, 14:27
Prisma testib kaupade ettetellimise teenust
Möödunud nädalal alustas sadama Prisma Express kaupluses kaupade ettetellimise teenuse pilootprojekt, kus kaup komplekteeritakse kliendile sobivaks ajaks kokku.
  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele