Autor: Ken Rohelaan • 2. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Prisma kasvab keskmisest kiiremini

Prisma Peremarketi müük kasvas augustis eelmise aastaga võrreldes 12 protsenti, toidukaupade käive tõusis samade perioodide võrdluses 8 protsenti.

Ettevõtte tegevdirektor Janne Lihavainen peab oluliseks lisaks toidukaubale müümist laias valikus tarbekaupa. Prisma juhi sõnul on käibekasvu üheks põhjuseks inimeste eelistuste muutumine hüpermarketite suunas.

"Aina suurem hulka kliente eeldab, et saab ühe poeskäiguga kätte lisaks laiale valikule toidukaubale ka lasteriided, mänguasjad, väikesed kodumasinad ja mitmed muud tooted," ütles Lihavainen.

Hinnavõitluses väikepoodidega loodab jaekaubanduskett saavutada eelist hüpermarketite kuluefektiivsusega. "Oma osa mängivad ilmselt ka avarad vahekäigud ja mitmed muud tegurid, mis on meile viimaste aastate lõikes toonud turu keskmisest selgelt kõrgemad kasvunumbrid," lisas Lihavainen.

Jaekaubandusettevõtete kaupade jaemüük suurenes 2013. aasta augustis eelmise aasta augustiga võrreldes püsivhindades 6%, millele andis suurima tõuke tööstuskaupade kaupluste jaemüügi kasv (+12%), teatas statistikaamet. Toidukaupluste jaemüük kasvas augustis 3% võrreldes eelmise aasta sama kuuga.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700