Autor: Maarit Eerme • 17. oktoober 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maag Piimatööstuse edu taga on innovatiivne tootearendus

Maag Piimatööstuse juhataja Valdis Noppeli hinnangul on nende edu taga innovaatiivne tootearendus ja tarbija soovide kuulamine.

„Maag Piimatööstus on piimatoodete turul tegutsenud teerajajana, mille tulemusel on tarbijateni jõudnud näiteks pudeldatud piim, hapukoorega kodujuust või Eesti parima toiduaine tiitli saanud Köögi toorjuust,“ rääkis Noppel. Ta lisas, et tarbija on alati head tooted ära tundnud ning hoidnud neid aastaid poe piimatoodete letis.

Kui prognoosida piimatoodete turu arengut järgmise kümne aasta jooksul, siis näeb Noppel tarbija teadlikkuse tõusu. „See tähendab, et inimene jälgib üha rohkem, millise kvaliteediga kaupa ta ostab. Olen kindel, et eestimaalane eelistab edaspidigi kohalikust toorainest valmistatud piimatooteid. Turg võib aga veelgi mitmekesistuda, mis seab kohalikele piimatööstustele kõrgemad ootused,“ kommenteeris Noppel.

Maag Piimatööstuse käive oli eelmisel aastal 40 miljonit eurot ning mahuline turuosa Eesti jaeturul (koos private labeliga) on 24 protsenti. Võrreldes 2009. aastaga on Maag Piimatööstus oma turuosa kahekordistanud.

Maag Piimatööstus AS kuulub toiduainete tootmise- ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp. See põhineb 100 protsenti Eesti kapitalil, kuhu kuuluvad lisaks Maag Lihatööstus ja Maag Konservitööstus. Maag Piimatööstus tähistab sel nädalal kümnendat tegutsemisaastat.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700