• 04.11.13, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Testitakse pangakaart mobiiltelefonis lahendust

EMT eestvedamisel on koostöös pankadega käivitatud novembrist uudne teenus “Pangakaart mobiiltelefonis”, mida katsetavad 150 liikmeline testrgupp.
Koostöös Eesti juhtivate pankadega Danske Bank, Nordea Pank, SEB Pank, Swedbank ning Tallinna Kaubamaja Grupiga (Tallinna Kaubamaja, Selver) testitakse avalikku pilootprojekti, mille eesmärgiks on testida NFC (Near Field Communication) teenuse „Pangakaart mobiiltelefonis" prototüüplahendust.
 Pilootprojekti käigus testitakse lahendust, kus klient saab oma mobiilset pangakaarti kasutada nagu tavalist pangakaarti. Kaardi makseterminali sisestamise asemel tuleb vaid terminali telefoniga kergelt puudutada ning kostuva kinnitusheli järel ongi makse sooritatud. Lahendus võimaldab määrata, milliste summade osas küsib süsteem PIN-koodi ja milliste osas piisab vaid telefoniga terminali puudutamisest. Piloodi testgruppi on kaasatud 150 inimest (peamiselt piloodis osalevate partnerite esindajad), kes testivad uut makselahendust Kaubamaja Ilumaailmas ja Toidumaailmas, Järve ja Pirita Selveris ning valitud kohvikutes.
NFC piloodiga ei valmistata ette kommertsteenust, vaid see on piiratud ajal ja piiratud arvu testklientidega toimuv uue makseviisi kontseptsiooni ja tehnoloogia testimine. NFC pilootprojekti põhieesmärgiks on testida pilootprojektile eelnenud rakendusuuringu käigus omandatud teadmisi ja koostatud protsessimudeleid, testida turvalise mobiilse rahakoti prototüüpi ja selle kasutusmugavust SIM-kaardil olevate pangakaartidega reaalses maksekeskkonnas ning lisaks NFC tehnoloogia kasutusvõimalusi kaupmeeste kassapõhistes kaardimaksesüsteemides. Seda kõike lõppeesmärgiga luua tulevikus oma klientidele turvaline mobiilne rahakott ja atraktiivne ning mugav makseviis „Pangakaart mobiiltelefonis".
NFC piloodi kestuseks on planeeritud 3 kuud, mille järel tehakse vajalikud analüüsid ja kokkuvõtted. Piloodi lõpptulemuse alusel saab vastu võtta otsused teenuse tuleviku kohta. Antud projekti arendus on kestnud enam kui kaks aastat. 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele