• 04.11.13, 14:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Testitakse pangakaart mobiiltelefonis lahendust

EMT eestvedamisel on koostöös pankadega käivitatud novembrist uudne teenus “Pangakaart mobiiltelefonis”, mida katsetavad 150 liikmeline testrgupp.
Koostöös Eesti juhtivate pankadega Danske Bank, Nordea Pank, SEB Pank, Swedbank ning Tallinna Kaubamaja Grupiga (Tallinna Kaubamaja, Selver) testitakse avalikku pilootprojekti, mille eesmärgiks on testida NFC (Near Field Communication) teenuse „Pangakaart mobiiltelefonis" prototüüplahendust.
 Pilootprojekti käigus testitakse lahendust, kus klient saab oma mobiilset pangakaarti kasutada nagu tavalist pangakaarti. Kaardi makseterminali sisestamise asemel tuleb vaid terminali telefoniga kergelt puudutada ning kostuva kinnitusheli järel ongi makse sooritatud. Lahendus võimaldab määrata, milliste summade osas küsib süsteem PIN-koodi ja milliste osas piisab vaid telefoniga terminali puudutamisest. Piloodi testgruppi on kaasatud 150 inimest (peamiselt piloodis osalevate partnerite esindajad), kes testivad uut makselahendust Kaubamaja Ilumaailmas ja Toidumaailmas, Järve ja Pirita Selveris ning valitud kohvikutes.
NFC piloodiga ei valmistata ette kommertsteenust, vaid see on piiratud ajal ja piiratud arvu testklientidega toimuv uue makseviisi kontseptsiooni ja tehnoloogia testimine. NFC pilootprojekti põhieesmärgiks on testida pilootprojektile eelnenud rakendusuuringu käigus omandatud teadmisi ja koostatud protsessimudeleid, testida turvalise mobiilse rahakoti prototüüpi ja selle kasutusmugavust SIM-kaardil olevate pangakaartidega reaalses maksekeskkonnas ning lisaks NFC tehnoloogia kasutusvõimalusi kaupmeeste kassapõhistes kaardimaksesüsteemides. Seda kõike lõppeesmärgiga luua tulevikus oma klientidele turvaline mobiilne rahakott ja atraktiivne ning mugav makseviis „Pangakaart mobiiltelefonis".
NFC piloodi kestuseks on planeeritud 3 kuud, mille järel tehakse vajalikud analüüsid ja kokkuvõtted. Piloodi lõpptulemuse alusel saab vastu võtta otsused teenuse tuleviku kohta. Antud projekti arendus on kestnud enam kui kaks aastat. 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele