• 29.11.13, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaekaubandus muutub interaktiivseks ostukeskkonnaks

Sangari turundusdirektori Raul Saks rääkis turunduskonverentsil Wazzap „Trendid 2014“, et klientidele on tarvis pakkuda meeldivat ostukeskkonda koos interaktiivsete lahendustega.
Saksa sõnul ei ole tarbijatel ülemäära palju raha ning nad on mõjutatud väga palju kiirpoe brändidest, mis viimasel ajal on väga aktiivselt vallutanud Eesti turgu.
Sangari kaubandus on jagunenud hetkel kolmeks: jaekaubandus, e-kaubandus ja hulgikaubandus. „Jaekaubanduse tulevik on interaktiivsus, näiteks kui klient valib kaupluses vihmavarju, siis ekraanil hakkab sadama vihma ja kõlaritest kostub vihmasabinat,“ rääkis ta. Kinnitades, et selliseid interaktiivseid lahendusi hakkavad jaekaupmehed üha enam kasutama. „Jaekaubandus täitab kahte rolli, kus inimesed soovivad kaupa kiirelt ja kohe ning kogeda ostuelamust,“ kinnitas Saks.
Saks soovitas neile ettevõtetele, kes ei soovi trendiga kaasa minna, pakkuda kliendile kõige enam mugavust või odavat hinda.
Sangar võttis hiljuti kauplustes kasutusele interaktiivse äpi, kus kuvatakse ekraanidele  hetkel kliendi mõõtudele saadavad särgid. „Olen nõus investeerima natuke vähem raha traditsioonilisse meediasse, kuid interaktiivne äpp elab 4-5 aastat ning see on tekitanud meie klientides juba positiivseid emotsioone,“ rääkis Saks. Kinnitades, et nende turunduseelarve on suhteliselt väike, kõigest 120 tuhat eurot.
„Täna oleme olnud kaks aastat e-äris ning iga natukese aja tagant oleme ümber defineerinud, et mida soovime ja tahame,“ rääkis Saks. Lisades, et selle aja jooksul on muutunud kasutajate loogika ning lehe ülesehitust. „Online on koht, kus peab olema ja seda pidevalt arendama. See on linn, mis ei saa kunagi valmis,“ kinnitas Saks.
Saks soovitab käia ajaga kaasas, investeerida veebi ja vidinatesse ning koolitada kliente, sest see toob tulevikus rohkem käivet.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.13, 13:24
Kohandu tarbijate soovidele
Selveri turundusdirektori Ruth Aarma sõnul tuleb tarbijaid kuulata ning nende soovidele kohanduda ja pakkuda neile vajalikke kaupu.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele