Tartu Volikogu võttis vastu uue reklaamimaksumääruse, mille kohaselt tõusevad maksumäärad 2015. aastast aastast 18 protsenti.
Üldine maksumäär on praegu 26 senti reklaamipinna ruutmeetri eest kuus, kesklinna maksumäär 38 senti. Alates 1. jaanuarist 2015 on maksumäärad vastavalt 31 ja 45 senti.
Esialgses eelnõus oli üldise maksumäära osas kavandatud suurem tõus - 26 sendilt 35 sendile. Arengu- ja planeerimiskomisjoni ettepanekul, mida toetas ka rahanduskomisjon, ühtlustati mõlema määra tõus 18 protsendile.
Ühtlasi suurendati mõnevõrra kesklinna määraga maksustavat ala, näiteks on lisandunud Aida tänavast Jõe tänavani ulatuv ala, samuti laieneb kõrgema maksumääraga ala Pikal tänaval ning Roosi, Jaama ja Staadioni tänavatega piirneval alal.
Käesoleval aastal on reklaamimaksust laekuva tulu suuruseks planeeritud 290 tuhat eurot, 2014. aastal 300 tuhat eurot. Maksutõus 2015. aastal peaks tooma linnaeelarvesse täiendavat tulu ligikaudu 54 tuhat eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.