• 20.01.14, 13:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tasku külastatavus tõusis aastaga kümnendiku

Tasku keskust külastas möödunud aastal 5,8 miljonit inimest, mis on võrreldes eelnevaga kümnendiku võrra rohkem.
Viie tegutsemisaastaga on keskuse külastuste arv üle kahe korra kasvanud ning kaubanduskeskuse käive suurenes möödunud aastal kuuendiku võrra 28,8 miljoni euroni.
Tasku juhataja Eveli Opmanni sõnul on käibe ja külastuste arvu kasvule positiivselt mõjunud uute kaupluste avamine, juurdeehitise valmimine ja aktiivne turundustegevus.
2010. aastal avati Tasku keskuses Rimi supermarket, 2012. aastal liitis uus juurdeehitis Tasku Plaskuga ning möödunud aastal uuendati keskuse neljas korrus, kus avati pererestoran BabyBack Ribs & BBQ.
“Tasku keskus on kasvanud kiiremini kui turg keskmiselt ning külastajaid ja ostjaid on oluliselt juurde võidetud,” märkis Opmann.
“Mida aeg edasi, seda enam tarbijad hindavad kvaliteetsete brändide toodangut. Kõige paremini läheb müük endiselt allahindluste perioodil, mis näitab, et inimesed otsivad mõistliku hinnaga kvaliteetset toodet”, lisas ta.
Tasku keskus annab tööd 500-le inimesele ning hõlmab 48 000-ruutmeetrisel pinnal üle 60 poe ja teenindusasutuse, kuue saaliga kinokeskust, viit toitlustuskohta, kontoripindu, konverentsikeskust, bussijaama ning parkimismaja 500-le autole. Tasku keskuse arendaja on Lõuna-Eesti suurim kinnisvaraarendaja, 100-protsendiliselt Eesti kapitalil põhinev AS Estiko.

Seotud lood

Uudised
  • 16.01.14, 09:42
Viru Keskuse käive kasvas 2,7 protsenti
Viru Keskuse kaupluste ja teeninduskohtade käive oli 2013. aastal 128,2 miljonit eurot ning keskuse külastuste arv oli 14,8 miljonit.
Uudised
  • 24.04.14, 11:24
Tasku tõusis suurima külastatavusega keskuseks Tartus 
Tasku külastuste arv kasvas käesoleva aasta esimeses kvartalis 5 protsendi võrra 1,4 miljoni inimeseni, mis on võrreldes Tartu teiste kaubanduskeskustega kõige enam.  
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele