Autor: Maarit Eerme • 22. jaanuar 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Seeder: õppigem tooteid esitlema ja reklaamima

Põllumajandusminister Helir-Valdor Seeder ütles, et Eesti tootjad võiksid õppida rohkem seda, kuidas tooteid esitleda, reklaamida ja pakkuda.

Seni on minister jäänud maailma suurima toidu- ja põllumajandusmessi Grüne Woche 2014 väga rahule. „Loodan, et meie inimesed peavad edukalt lõpuni vastu sellele suurele koormale,“ ütles Seeder.

Eesti poolt esitletavad tooted on väga mitmekesised ja huvitavad. „Kindlasti oleks võinud seal olla veel mulgikapsaid ja palju muud,“ rääkis Seeder. Rääkidas, et Eestit esindab seal väga hea valik rahvuslikest, tervislikest ja eksootilistest tootest nagu ulukiliha.

„Eesti toidutööstustel on teistelt kohalolnud ettevõtetelt eeskuju võtta uute toodete arendamisel ja välja mõtlemisel,“ rääkis ta. Lisades, et toidutööstus areneb üle maailma ning iga päev mõeldakse välja uusi tooteid ja serveerimisviise. „Meie võiksime õppida rohkem seda, kuidas tooteid esitleda, reklaamida ja pakkuda,“ ütles Seeder.

Seeder on kindel et Eesti tootjad ei peaks kunagi hakkama rämpstoitu tootma, sest seda tuuakse niivõrd palju mujalt sisse.

Berliinis toimub 17-26 jaanuar maailma suurim toidu- ja põllumajandusmess Grüne Wocke 2014. Tänavu on Eesti messi partnermaa ning stendi vastu on olnud erakordselt suur huvi.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757