• 26.02.14, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduse kindlustunne tugevnes hoogsalt

Poepidajad vaatavad järgmise kolme kuu peale lootusrikkalt: iga teine kaubandusettevõte ootab müügi kasvu, hindade langust ei ennusta neist keegi. Tarbijate kindlustunne on kahe aasta kõrgeimal tasemel.
Kõige positiivsemalt hindavad ärikonjunktuuri autoettevõtjad, selgub Eesti Konjunktuuriinstituudi baromeetrist.
Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu teatel hindas üheksa ettevõtet kümnest ärikonjunktuuri vähemalt rahuldavaks.
Keskmisest soojema talve tõttu on mitme rõivaid müüva kaupluse laos tekkinud ülejääk, mida ettevõtjad proovivad madalama hinnaga ära müüa. Mõnele tähendab talve tulek aga olulist käibe kasvu.
Josingu teatel on kaubandusettevõtete kindlustunne parem kui eelmise aasta veebruaris, iga teise kaupluse hinnangul suureneb müük lähema kolme kuu jooksul.
Josingu sõnul on rohkem probleeme rõiva­firmadel. “On selge, et tavapärasest erinev ilm tekitab pikalt kaupu ette tellivate garderoobikaupluste jaoks probleeme ja 22% garderoobikaupluste hinnangul on nende varu liialt suur,” teatas ta.
Loe kolmapäevasest Äripäevast, kuidas hindavad kindlustunned rõivakauplused, automüüjat, restoranid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele