Ken Rohelaan • 26. veebruar 2014
Jaga lugu:

Kaubanduse kindlustunne tugevnes hoogsalt

Poepidajad vaatavad järgmise kolme kuu peale lootusrikkalt: iga teine kaubandusettevõte ootab müügi kasvu, hindade langust ei ennusta neist keegi. Tarbijate kindlustunne on kahe aasta kõrgeimal tasemel.

Kõige positiivsemalt hindavad ärikonjunktuuri autoettevõtjad, selgub Eesti Konjunktuuriinstituudi baromeetrist.

Konjunktuuriinstituudi direktori Marje Josingu teatel hindas üheksa ettevõtet kümnest ärikonjunktuuri vähemalt rahuldavaks.

Keskmisest soojema talve tõttu on mitme rõivaid müüva kaupluse laos tekkinud ülejääk, mida ettevõtjad proovivad madalama hinnaga ära müüa. Mõnele tähendab talve tulek aga olulist käibe kasvu.

Josingu teatel on kaubandusettevõtete kindlustunne parem kui eelmise aasta veebruaris, iga teise kaupluse hinnangul suureneb müük lähema kolme kuu jooksul.

Josingu sõnul on rohkem probleeme rõiva­firmadel. “On selge, et tavapärasest erinev ilm tekitab pikalt kaupu ette tellivate garderoobikaupluste jaoks probleeme ja 22% garderoobikaupluste hinnangul on nende varu liialt suur,” teatas ta.

Loe kolmapäevasest Äripäevast, kuidas hindavad kindlustunned rõivakauplused, automüüjat, restoranid.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt