EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme sõnul on EMT ja Elioni ühiskaupluste projekt ennast juba õigustanud ning ristmüügivõimalused on realiseerunud.
EMT selle aasta üheks väljakutseks on koostöö Elioniga. „Paistame juba mõnda aega kliendile ühtsed välja ning kõnetame ka neid samamoodi,“ rääkis EMT erakliendi divisjoni direktor Riho Jürvetson Best-Marketingi klubis. Ta rääkis, et nad näevad EMT ja Elioni vahel unikaalset koostööd, kus on võimalik katta kogu telekommunikatsiooni teenuste spekter ning tagada klientidele ühtne ostukogemus.
Tema sõnul peaks koostööst sündima parim teenuste kasutuskogemus ning parim teeninduskogemus. „Meil on parim infrastruktuur, kõrged kompetentsid, tugevad brändid, teenused, esindused ja ärikliendi haldusüksus.“
EMT ja Elion alustas ühtse jaeteenuse pakkumist suvel 2013 ning tänaseks päevaks on juba 11 ühisesindust ning projekt jätkub.
EMT turunduskommunikatsiooni osakonna juhataja Anne Muldme rääkis, et tegemist oli mastaapse projektiga, kuhu oli kaasatud väga palju osapooli. „See oli ka hea kool, sest pidime üksteist paremini tundma õppima – millised on kliendivajadused, turud, osapoolte tugevused ja pidime hakkama saama uue väljakutsega,“ rääkis Muldme.
Ühise jaevõrgustikust sai EMT juurde teenindusressurssi ning Elion sai esindustesse palju uusi kliente ning Muldme sõnul on juba ristmüügivõimalused realiseerunud.
„Projekt on ennast ära tasunud juba seetõttu, et mõlemad ettevõtted tunnetavad, et nõustamise vajadus on suurenenud,“ rääkis Muldme. Lisades, et teenuste kompleks on suurenenud ja seetõttu on kliente ka rohkem tarvis nõustada. Tema sõnul on kliendil kiirem ja mugavam teha lihtsamaid tehinguid e-kanalis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!