Tarbijakäitumise Aastakonverents 2014 „Kuidas tarbijat tegelikult mõista?“ ei ole enam kaugel. Kui sa ei ole veel otsustanud, kas osaleda või mitte, siis siin on põhjused, miks tasub kindlasti osaleda.
1. Kas soovid teada, kuidas tarbijat tegelikult otsuseid teeb? Siis tule kuula Emori suunajuhti Agne Kinksi, kes toob välja kolm tasandit kliendi mõistmiseks.
2. Soovid muuta oma klienditeenindust paremaks? Kui JAH, siis tule kuula Mystery Shoppingu võimalusi oma teeninduse nõrkade kohtade väljaselgitamiseks ja praktilisi nõuandeid Selverilt ja Tele2-lt.
3. Kas sortimendi koostamine kuulub sinu igapäeva töö hulka? Kuid sulle on ka tuttav ebakindluse tunne, kas toode leiab piisavalt tarbijaid? Siis tule kuula Nielseni uuringust mida tarbijad oma eelistuste kohta ise räägivad
4. Turu-uuringutest saadud info ei ole aidanud kasumlikkust parandada? Võtad uuringu tulemused teadmiseks, kuid pole neid osanud ellu rakendada? Tule kuula Bauhofi turundusdirektori Britte Maidrat, kuidas turu-uuringud on aidanud Bauhofil käivet ja kasumit suurendada.
5. Sul pole tööjõudu kliendiandmebaasi analüüsiks ja sul on tunne, et oluline info jääb kasutamata? Tule kuula praktikas toimivaid lahendusi, mida kirjeldab Eesti üks edukamaid start-up ettevõtteid ERPLY.
6. Oled kogenud, et lisaks kiiretele ostudele nõuavad kliendid, et nad tunneksid end sinu poes õnnelikuna – kuidas sellega toime tulla? Kuula, millised on uued suunad eksperimentides ja uuringutes, mis kaupmehi just siin edasi aitavad.
7. Soovid, et sinu müügikohas käiks tunduvalt rohkem kliente? Kui JAH, siis tule kuula Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektorit Antti Sihvoneni, kes toob välja viimase aja kõige põnevamad uued võimalused klientide arvu suurendamiseks.
Vaata
täispikka ajakava ning registreeru kohe konverentsile
Seotud lood
Uuringufirma AC Nielsen Estonia jaekaubanduse klienditeenindusejuht Oliver Risti sõnul optimeerivad kaupmehed oma sortimenti, mis on nende tarbijatega paremini vastavuses.
Ajutine kauplus ehk pop-up pood hea võimalus testida uusi ideid ja kontseptsioone, ütles Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektor Antti Sihvoneni
Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveeb kaubandus.ee viis märtsi keskel läbi uuringu suuremate kaubandusettevõtete seas, millest selgus, et suurem osa vastanud ettevõtetest ei telli turu-uuringuid vaid eelistavad ise uurida kliendi soove.
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.