Sihvoneni sõnul kasutavad ajutise kaupluse ehk pop-up kaupluse kontseptsiooni Soome suured kaubandusfirmad nagu S-Grupp (kuhu kuuluvad Prisma ja Sokos). "See annab neile hea võimaluse testida uusi ideid ja kontseptsioone," ütles Sihvonen.
"Kuigi ajutise kaupluse rajamisega on ka palju probleeme ja see pole alati väga odav, on see siiski hea võimalus uusi asju testida," rääkis ta. Lisades, et mõnes mõttes on see nagu jaekaubanduse laboratoorium.
Sihvonen tõi näite, et S-groupil on Helsingi keskuses Foodlab, mis on ühest küljest täiemahuline töötav restoran, aga samas saab seal testida uusi toidukaupu ja toiduga seotud kontseptsioone.
"Pop- up kauplus on hea võimalus testida turgu ilma suuremat investeeringut tegemata," kinnitas Sihvonen.
Sihvonen esineb 9. aprillil Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat paremini mõista? ettekandega Kaubandus tavapäratus keskkonnas - kuidas oma klientuuri suurendada.
Lisaks Sihvonenile räägitakse konverentsil viimastest tarbijatrendidest, tutvustatakse populaarsemaid uuringutüüpe ning nende praktilist rakendamist.
Vaata konverentsi kava ja registreeru SIIN.