Hando Sinisalu • 4. aprill 2014
Jaga lugu:

Pop-up kauplus võimaldab teistida uusi ideid ja kontseptsioone

Ajutine kauplus ehk pop-up pood hea võimalus testida uusi ideid ja kontseptsioone, ütles Aalto Ülikooli turunduse teaduskonna uurija ja lektor Antti Sihvoneni

Sihvoneni sõnul kasutavad ajutise kaupluse ehk pop-up kaupluse kontseptsiooni Soome suured kaubandusfirmad nagu S-Grupp (kuhu kuuluvad Prisma ja Sokos). "See annab neile hea võimaluse testida uusi ideid ja kontseptsioone," ütles Sihvonen.

"Kuigi ajutise kaupluse rajamisega on ka palju probleeme ja see pole alati väga odav, on see siiski hea võimalus uusi asju testida," rääkis ta. Lisades, et mõnes mõttes on see nagu jaekaubanduse laboratoorium.

Sihvonen tõi näite, et S-groupil on Helsingi keskuses Foodlab, mis on ühest küljest täiemahuline töötav restoran, aga samas saab seal testida uusi toidukaupu ja toiduga seotud kontseptsioone.

"Pop- up kauplus on hea võimalus testida turgu ilma suuremat investeeringut tegemata," kinnitas Sihvonen.

Sihvonen esineb 9. aprillil Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat paremini mõista? ettekandega Kaubandus tavapäratus keskkonnas - kuidas oma klientuuri suurendada.

Lisaks Sihvonenile räägitakse konverentsil viimastest tarbijatrendidest, tutvustatakse populaarsemaid uuringutüüpe ning nende praktilist rakendamist.

Vaata konverentsi kava ja registreeru SIIN.

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt