Hando Sinisalu • 4. aprill 2014
Jaga lugu:

Kaupmeeste sortiment on optimaalne

Uuringufirma AC Nielsen Estonia jaekaubanduse klienditeenindusejuht Oliver Risti sõnul optimeerivad kaupmehed oma sortimenti, mis on nende tarbijatega paremini vastavuses.

Risti sõnul soovivad kaupmehed pakkuda enda klientidele õiget sortimenti õiges kohas, ehk siis trend on optimeerimise suunas, mis tähendab, et kaubavalik muutub tarbija soovidega paremini vastavaks.

"Turuosade kasvamine toimub uute poodide avamise arvelt ning kõik suuremad ketid on oma poodide arvu suurendanud," ütles Rist. Ning ta näeb, et kasvutrendis on just keskmise suurusega kauplused. "Seni hüpermarketitele keskendunud Prisma räägb, et plaanib tulevikus avada supermarketeid.

Risti hinnangul proovivad suured jaeketid igas väikeses linnas kohal olla. "Eestis on tarbijate elu ilus – kaupmehed konkureerivad omavahel tõsiselt ja seetõttu ka teenivad vähe," ütles Rist.  

Rist esineb 9. aprillil Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2014: Kuidas tarbijat tegelikult mõistaettekandega "Kuidas kujundada sortimenti tarbija eelistusi silmas pidades?". 

Jaga lugu:
Seotud lood
Kõik seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt