Autor: Maarit Eerme • 3. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Rannarootsi uuendas logo

Rannarootsi Lihatööstuse tegevjuhi Indrek Puskari sõnul on brändi logo uuendamine samm, et muuta ettevõtte tegevus kliendile selgemaks ja läbipaistvamaks. 

„Jaanuari algul muutsime ettevõtte juriidilise nime samaks meie põhibrändiga, logo tarbijale silmapaistvamaks muutmine oli järgmine loogiline samm. Konkurents lihatööstuste vahel on tihe ning tarbijateni jõudmiseks on oluline nii toodete kõrge kvaliteet kui  ka väga hea märgatavus poelettidel,“ selgitas Puskar.

Uut logo hakkavad kõigepealt kandma just suvised grillitooted, viinerid-sardellid. Suvel uuenevad järk-järgult kogu Rannarootsi sortimendi pakendid. Kokku on Rannarootsi tooteportfellis enam kui 200 lihatoodet.

AS Rannarootsi Lihatööstus on Eesti lihatööstustest, kes kuulub Eesti kapitalil põhinevasse toiduainete tootmise ja müügiga tegelevasse kontserni Maag Grupp, kuhu kuuluvad ka AS Maag Piimatööstus ja AS Maag Konservitööstus.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700