Autor: Maarit Eerme • 21. aprill 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

VAATA: Loominguliselt kujundatud ostukotid

Veebileht Bored Panda tõi välja 30 kõige loomingulisemalt disainitud ostukotti.

Teistest kaupmeestest eristumiseks , tuleb panustada ostukoti erilisusesse.  Vahvalt disainitud ostukotid tõmbavad tarbijate tähelepanu, jääb neile meelde ning neid taaskasutatakse.

Vaata altpoolt väikes ülevaadet ning rohkem vahvalt kujundatud kotte leiab SIIT.

City Harvest: Tühja kõhu kott 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LG: Pesumasin riidekott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Astrid ja Therese: Veinipudeli kott

 

 

 

 

 

 

Lambavilla toodete ostukott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kong: Kingapaela kott

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Carlsberg Shumensko Õlu: Õllekasti kott

 

 

 

 

 

 

 

 

Karl Lagerfelf: Jõllitamise kott

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757