• 24.04.14, 11:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu Kaubamaja keskuse külastatavus tõusis 4%

Tartu Kaubamaja keskust külastas 2014. aasta esimeses kvartalis 1,3 miljonit klienti, mida on võrreldes möödunud aastaga 4% rohkem. Keskuse käive ulatus aasta esimeses veerandis 11 miljoni euroni. 
Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuhi Marju Jeedase sõnul on ostuaktiivsus tavapäraselt esimeses kvartalis pärast jõule ja pühi pisut tagasihoidlikum ning tarbijad kaaluvad oste rohkem läbi. „Võrreldes eelmise aastaga kasvas külastajate arv esimeses kvartalis kõige enam veebruaris, mil keskust külastas 6% rohkem kliente. Kokkuvõtlikult on esimese kvartali tulemused Tartu Kaubamaja keskuse jaoks igati ootuspärased ja rahuldavad. Järgnevates kvartalites ootame samuti mõõdukat kasvu, kuid hüppelisi muudatusi kaubanduses ega tarbija käitumises ei ennusta,“ sõnas Jeedas.
„Tartu Kaubamaja täiendab sel kevadel keskuse kingavalikut ning juba mai keskel avame kõikide moesõprade rõõmuks rahvusvaheliselt hinnatud kingabrändi Aldo esimese esinduskaupluse Eestis. Samuti on lähitulevikus plaanis tuua Tartusse veel nii mõnigi kauaoodatud ning ihaldusväärne kaubamärk, kuid sellest on hetkel veel täpsemalt vara rääkida,“ lisas Jeedas.
Tartu Kaubamaja on Lõuna-Eesti moe-ja ilukeskus, mille müügitulu 2013. aastal ulatus 51 miljoni euroni ning mida külastas eelmisel aastal 5,4 miljonit inimest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele