Tartu Kaubamaja keskust külastas 2014. aasta esimeses kvartalis 1,3 miljonit klienti, mida on võrreldes möödunud aastaga 4% rohkem. Keskuse käive ulatus aasta esimeses veerandis 11 miljoni euroni.
Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuhi Marju Jeedase sõnul on ostuaktiivsus tavapäraselt esimeses kvartalis pärast jõule ja pühi pisut tagasihoidlikum ning tarbijad kaaluvad oste rohkem läbi. „Võrreldes eelmise aastaga kasvas külastajate arv esimeses kvartalis kõige enam veebruaris, mil keskust külastas 6% rohkem kliente. Kokkuvõtlikult on esimese kvartali tulemused Tartu Kaubamaja keskuse jaoks igati ootuspärased ja rahuldavad. Järgnevates kvartalites ootame samuti mõõdukat kasvu, kuid hüppelisi muudatusi kaubanduses ega tarbija käitumises ei ennusta,“ sõnas Jeedas.
„Tartu Kaubamaja täiendab sel kevadel keskuse kingavalikut ning juba mai keskel avame kõikide moesõprade rõõmuks rahvusvaheliselt hinnatud kingabrändi Aldo esimese esinduskaupluse Eestis. Samuti on lähitulevikus plaanis tuua Tartusse veel nii mõnigi kauaoodatud ning ihaldusväärne kaubamärk, kuid sellest on hetkel veel täpsemalt vara rääkida,“ lisas Jeedas.
Tartu Kaubamaja on Lõuna-Eesti moe-ja ilukeskus, mille müügitulu 2013. aastal ulatus 51 miljoni euroni ning mida külastas eelmisel aastal 5,4 miljonit inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänavu 100. tegevusaastat tähistav Rentokil on üle maailma tuntud kahjutõrjeettevõte, millel on ligi 100 000 töötajat enam kui 80 riigis. Eestis on Rentokil aidanud toitlustus- ja majutusasutustel ning catering-firmadel korda luua ja hoida juba üle 20 aasta.