Möödunud aastal Eesti turule sisenenud Baltikumi e-kaubanduse grupp PIGU kujundab ümber oma Eesti e-poe tegevuse, hakates tegutsema Kaup24.ee nime all ja suurendades kaubavalikut kuuekorselt.
Seni DLB.ee nime all Eestis tegutsenud PIGU Grupp plaanib tänavu oma Eesti e-kauplusesse investeerida 260 000 eurot, möödunud aastal oli investeeringute maht 114 000 eurot.
“Oleme esimeste uuendustega juba alustanud ning plaanime Kaup24 muuta Eesti juhtivaks e-poeks ja valdkonna turuliidriks, pakkudes kõiki olulisemaid kaubagruppe kodumasinatest ilutoodeteni, kiiret tarnet ja kasutajasõbralikku veebilehte,” ütles DLB Trading OÜ juhatuse liige Vaclovas Pranskunas.
“Tänavu juunikuuks suurendame oma e-poe kaubavalikut kuuekordselt, 20 000 erineva põhitooteni," rääkis Pranskunas. Ta lisas, et tänu logistilistele uuendustele on nüüd ka kauba tarne oluliselt kiirem ning võimaldab selle kohaletoimetamist 1-2 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.
Pranskunase sõnul on Eesti turupotentsiaal e-kaubanduse valdkonnas väga kõrge. “E-kaubanduse kasv on üldjuhul 20% aastas. See aasta plaanime oma konsolideeritud käivet Eesti turul kasvatada 45%, seega ületame turu kasvu mitmekordselt,” sõnas ta.
2013. aastal oli grupi käive kõigis kolmes Balti riigis 31 miljonit eurot, mis kasvas aasta varasemaga võrreldes 52%. Vastavalt prognoosile külastab tänavu grupi erinevaid e-kaubamaju ühtekokku 37 miljonit inimest ning konsolideeritud käive ulatub ligikaudu 45 miljoni euroni.
2007. aastal asutatud PIGU Grupp on Baltimaade suurim e-kaubanduse grupp, mis annab kolmes Balti riigis tööd 186 inimesele. Ettevõte haldab e-kaubamaja Eestis (Kaup24.ee), Lätis (220.lv) ja Leedus (Pigu.lt). Müügil on üle 60 000 põhitoote Baltikumi ja Euroopa tootjatelt ning hulgimüüjatelt. Kaubavalikus on elektroonika, kodumasinad, mööbel ja sisustuskaubad, kööginõud, autotarbed, matka- ja spordikaubad, mänguasjad, lõhna- ja ilutooted ning moe- ja hooajakaubad.
Seotud lood
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.
Hetkel kuum
Tagasi Kaubandus esilehele