• 13.05.14, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaupleja kujundab oma Eesti e-poe tegevuse ümber

Möödunud aastal Eesti turule sisenenud Baltikumi e-kaubanduse grupp PIGU kujundab ümber oma Eesti e-poe tegevuse, hakates tegutsema Kaup24.ee nime all ja suurendades kaubavalikut kuuekorselt.
Seni DLB.ee nime all Eestis tegutsenud PIGU Grupp plaanib tänavu oma Eesti e-kauplusesse investeerida 260 000 eurot, möödunud aastal oli investeeringute maht 114 000 eurot.
“Oleme esimeste uuendustega juba alustanud ning plaanime Kaup24 muuta Eesti juhtivaks e-poeks ja valdkonna turuliidriks, pakkudes kõiki olulisemaid kaubagruppe kodumasinatest ilutoodeteni, kiiret tarnet ja kasutajasõbralikku veebilehte,” ütles DLB Trading OÜ juhatuse liige Vaclovas Pranskunas.
“Tänavu juunikuuks suurendame oma e-poe kaubavalikut kuuekordselt, 20 000 erineva põhitooteni," rääkis Pranskunas. Ta lisas, et tänu logistilistele uuendustele on nüüd ka kauba tarne oluliselt kiirem ning võimaldab selle kohaletoimetamist 1-2 päeva jooksul pärast ostu sooritamist.
Pranskunase sõnul on Eesti turupotentsiaal e-kaubanduse valdkonnas väga kõrge. “E-kaubanduse kasv on üldjuhul 20% aastas. See aasta plaanime oma konsolideeritud käivet Eesti turul kasvatada 45%, seega ületame turu kasvu mitmekordselt,” sõnas ta.
2013. aastal oli grupi käive kõigis kolmes Balti riigis 31 miljonit eurot, mis kasvas aasta varasemaga võrreldes 52%. Vastavalt prognoosile külastab tänavu grupi erinevaid e-kaubamaju ühtekokku 37 miljonit inimest ning konsolideeritud käive ulatub ligikaudu 45 miljoni euroni.
2007. aastal asutatud PIGU Grupp on Baltimaade suurim e-kaubanduse grupp, mis annab kolmes Balti riigis tööd 186 inimesele. Ettevõte haldab e-kaubamaja Eestis (Kaup24.ee), Lätis (220.lv) ja Leedus (Pigu.lt). Müügil on üle 60 000 põhitoote Baltikumi ja Euroopa tootjatelt ning hulgimüüjatelt. Kaubavalikus on elektroonika, kodumasinad, mööbel ja sisustuskaubad, kööginõud, autotarbed, matka- ja spordikaubad, mänguasjad, lõhna- ja ilutooted ning moe- ja hooajakaubad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.24, 15:59
Uue põlvkonna kaubandusplatvormid muudavad jaemüügi tulevikku
Kiiresti muutuvas keskkonnas seisab jaemüügisektor silmitsi mitmete väljakutsetega, sealhulgas kasvava konkurentsi, üha suurenevate klientide ootuste ning tehnoloogia arenguga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele