• 10.09.14, 17:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mothercare ootab Eesti e-kaupluselt 2% käibekasvu

Mothercare avab oktoobris e-kaupluse, kust ootavad lähiajal reaalselt 2% käibekasvu, kuid ettevõtte Emahool juhatuse liikme Ines Karu-Salo sõnul on ambitsioonid kordades suuremad.
Mothercare lansseerib inglise- ja eestikeelse e-poe käesoleva aasta oktoobris. Kus hakatakse lisaks Mothercare riiete ka ELC arendavaid mänguasju müüma. „E-poes pakutavat tootevalikut plaanime jooksvalt täiustada ning kasvatada,“ sõnas ettevõtte Emahool Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige Ines Karu-Salo.
Karu-Salo sõnul otsustasid nad Eestis e-poe teha, sest nad näevad ja usuvad, et e-kaubandus on kasvav ja arenev suund. „Kuna Eestis asuvad Mothercare kauplused vaid Tallinnas, siis usume, et e-kaubandus pakub võimalust jõuda rohkemate klientideni,“ on ta kindel. Lisaks aitab tema sõnul e-pood emadele ostlemist olulisemalt mugavamaks muuta – kui ema juba teab mida vajab, siis ei pea ta ise poodi  minema, vaid tellib kauba otse koju.
„Tegelikult oleme e-kaupluse peale juba pikemalt mõelnud, kuid alles aasta eest saime asjaga tõsisemalt edasi liikuda,“ rääkis Karu-Salo. Ta lisas, et nad arendavad e-kauplust koostöös emaettevõttega, kelle poolt on valitud veebiarendajad, kes vastavad brändi standarditele.
Karu-Salo sõnul ootavad nad lähiajal 2% käibekasvu seoses e-kaupluse avamisega, kuid tuleviku ambitsioonid on kordades suuremad. „Müüki hakkame tegema Baltikumi riikides ja ka Soome,“ ütles Karu-Salo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele