Maarit Eerme • 10 september 2014
Jaga lugu:

Mothercare ootab Eesti e-kaupluselt 2% käibekasvu

Mothercare avab oktoobris e-kaupluse, kust ootavad lähiajal reaalselt 2% käibekasvu, kuid ettevõtte Emahool juhatuse liikme Ines Karu-Salo sõnul on ambitsioonid kordades suuremad.

Mothercare lansseerib inglise- ja eestikeelse e-poe käesoleva aasta oktoobris. Kus hakatakse lisaks Mothercare riiete ka ELC arendavaid mänguasju müüma. „E-poes pakutavat tootevalikut plaanime jooksvalt täiustada ning kasvatada,“ sõnas ettevõtte Emahool Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige Ines Karu-Salo.

Karu-Salo sõnul otsustasid nad Eestis e-poe teha, sest nad näevad ja usuvad, et e-kaubandus on kasvav ja arenev suund. „Kuna Eestis asuvad Mothercare kauplused vaid Tallinnas, siis usume, et e-kaubandus pakub võimalust jõuda rohkemate klientideni,“ on ta kindel. Lisaks aitab tema sõnul e-pood emadele ostlemist olulisemalt mugavamaks muuta – kui ema juba teab mida vajab, siis ei pea ta ise poodi  minema, vaid tellib kauba otse koju.

„Tegelikult oleme e-kaupluse peale juba pikemalt mõelnud, kuid alles aasta eest saime asjaga tõsisemalt edasi liikuda,“ rääkis Karu-Salo. Ta lisas, et nad arendavad e-kauplust koostöös emaettevõttega, kelle poolt on valitud veebiarendajad, kes vastavad brändi standarditele.

Karu-Salo sõnul ootavad nad lähiajal 2% käibekasvu seoses e-kaupluse avamisega, kuid tuleviku ambitsioonid on kordades suuremad. „Müüki hakkame tegema Baltikumi riikides ja ka Soome,“ ütles Karu-Salo.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee