Mothercare avab oktoobris e-kaupluse, kust ootavad lähiajal reaalselt 2% käibekasvu, kuid ettevõtte Emahool juhatuse liikme Ines Karu-Salo sõnul on ambitsioonid kordades suuremad.
Mothercare lansseerib inglise- ja eestikeelse e-poe käesoleva aasta oktoobris. Kus hakatakse lisaks Mothercare riiete ka ELC arendavaid mänguasju müüma. „E-poes pakutavat tootevalikut plaanime jooksvalt täiustada ning kasvatada,“ sõnas ettevõtte Emahool Baltikumi turundusjuht ja juhatuse liige Ines Karu-Salo.
Karu-Salo sõnul otsustasid nad Eestis e-poe teha, sest nad näevad ja usuvad, et e-kaubandus on kasvav ja arenev suund. „Kuna Eestis asuvad Mothercare kauplused vaid Tallinnas, siis usume, et e-kaubandus pakub võimalust jõuda rohkemate klientideni,“ on ta kindel. Lisaks aitab tema sõnul e-pood emadele ostlemist olulisemalt mugavamaks muuta – kui ema juba teab mida vajab, siis ei pea ta ise poodi minema, vaid tellib kauba otse koju.
„Tegelikult oleme e-kaupluse peale juba pikemalt mõelnud, kuid alles aasta eest saime asjaga tõsisemalt edasi liikuda,“ rääkis Karu-Salo. Ta lisas, et nad arendavad e-kauplust koostöös emaettevõttega, kelle poolt on valitud veebiarendajad, kes vastavad brändi standarditele.
Karu-Salo sõnul ootavad nad lähiajal 2% käibekasvu seoses e-kaupluse avamisega, kuid tuleviku ambitsioonid on kordades suuremad. „Müüki hakkame tegema Baltikumi riikides ja ka Soome,“ ütles Karu-Salo.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.