• 10.09.14, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sportlandi omanikfirmal tugev müük

Sportlandi omanikfirma Sports Direct teatas teises kvartalis tugevatest müüginumbritest ja seda vaatamata Inglismaa koondise ebaedule jalgpalli MMil.
Sporditoodete jaemüüja, millel on 418 poodi Suurbritannias ja 270 mujal Euroopas, teatas käibe 12,2% suurenemisest võrreldes möödunud aasta 634 miljonilt naelalt 711,2 miljoni naelani (888 miljoni euroni).
Kontserni brutokasum suurenes 11,8%, 301,2 miljoni naelani (376 miljoni euroni), vastates sellega ettevõtte ootustele. „Tulemused on vastanud juhatuse ootustele ning mõned tugevamad nädalad on korvanud Inglismaa kehva esituse jalgpalli MMil,” ütles Sports Directi tegevjuht Dave Forsey.
Sports Directi aktsia, mis tõusis aprilli alguses selle aasta tippu, 9,24 naelani, kauples eile 7,20 naelal. Aasta algusest on aktsia tõusnud 0,7%.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele