Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Põldma Kaubandus alustab oma rõivabrändiga
Põldma Kaubandus tuleb 17. oktoobril välja oma rõivabrändiga, teatas ettevõtte omanik ja tegevjuht Heinar Põldma kaubanduse aastakongressil.
Põldma soovib esitada järgmisel nädalal moeetendusel 60 komplekti rõivaid ning jõuda nendega kauplustesse järgmise aasta kevadel.
„Eks kümne aasta pärast võib otsustada, kas see osutub edukaks või mitte,“ ütles Põldma Äripäevale. Ta lisas, et kui bränd osutub ikkagi edutuks ja klientidele ei meeldi, siis see ka lõpetatakse. Kuna Põldmal pole praegu veel selles valdkonnas teadmisi ega oskusi, siis esialgu peab ta kõige tähtsamaks, et iga hooajaga saaks tulemust parandada.
Põldma Kaubandus tähistas piduliku juubeligalaga oma 20. tegutsemisaastat, kus esitleti ka esmakordselt moebrändi Denim Dreami disaineri Svetlana Puzorjova loodud kollektsioone.
Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.