• 21.10.14, 20:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Põldma esitles oma rõivabrändi

Põldma Kaubandus tähistas piduliku juubeligalaga oma 20. tegutsemisaastat, kus esitleti ka esmakordselt moebrändi Denim Dreami disaineri Svetlana Puzorjova loodud kollektsioone.
Põldma Kaubandus esitles oma rõivabrändi
  • Põldma Kaubandus esitles oma rõivabrändi
  • Foto: Põldma Kaubandus
"Julgustame kõiki inimesi oma unistuste poole püüdlema, suurelt mõtlema ja plaane ellu viima," rääkisid Põldma Kaubanduse omanikud Maile ja Heinar Põldma,  ning lisasid, et julgustades teisi, on nad ka ise sel aastal teinud esimesi samme enda suure unistuse suunas, milleks on Denim Dream isikliku rõvabrändi loomine. "Idee ja pikaajaline eesmärk on meil olnud juba 20 aastat."
Moebrändi disaineri Svetlana Puzorjova sõnul on Denim Dream kollekstiooni esimene osa inspireeritud Prantsusmaast ja sealsetest unetutest öödest, teine osa aga Taimaa loodusest ja põnevatest värvikombinatsioonidest ning kolmas osa Eestimaa puutumata loodusest ja kuumadest suveöödest.
Denim Dream kollektsiooni esitlusel astusid modellidena lavale teiste hulgas ka Birgit Õigemeel, Eda-Ines Etti ja Liis Lemsalu. Kollektsioon jõuab Denim Dream kauplustesse müügile alates 2015. aasta kevadest.
Põldma Kaubandus AS loodi 1994. aastal, kui avati oma esimene teksakauplus Sinine Kangur, kus müüdi rõivaid firmadelt Henry Choice, Levi’s, Lee, Diesel ja Wrangler. Tänaseks on ettevõte jõudsalt laienenud, omades 2014. aasta lõpuks juba 74 esinduskauplust üle Baltikumi ja ühte e-poodi. Töötajate arv on ettevõttes ligi 300.
 
38 fotot
  • Foto: Denim Dream

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele