Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” ütles Leibur ASi tootearendusjuht Tiina Rühka, et tootjad peavad peab jälgima tarbijaharjumusi ja oskama ka mõistlikult eksperimenteerida.
Rühka sõnul tuleb tootearenduses jälgida maailmas levivaid trende ning neid ka Eestis rakendada. “Eesti inimesed reisivad aina enam ja proovivad uusi maitseid. See paneb ka tootjad proovile ja uusi tooteid välja mõtlema.” Samuti on Rühka hinnangul näha, et ostjad tahavad toodete tervislikkuse ja koostise kohta rohkem teada. “Inimesed on teadlikud erinevatest allergeenidest ja uurivad tootepakenditelt infot,” lisas Rühka.
Rühka tõdes, et uued tarbimisolukorrad loovad ka uusi toiduformaate. “Inimestel on pidevalt aega vähem, kui nad sooviksid ning see mõjutab ka nende tarbimisharjumusi," rääkis Rühka. Ta lisas, et seda on näha ka leivatoodete valikus, kus aina rohkem leiab näiteks suupistepalasid, kaasavõetavaid snäkke.
Seotud lood
Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” rääkis Rimi Eesti Food ASi ostudirektor Margus Amor, et tarbijad eelistavad aina enam lisanditega leivatooteid.
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.