• 06.01.15, 12:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kellega on võimalik kohtuda

10. veebruaril toimuval jaekettide, tootjate ja hulgikaupmeeste ühisseminaril "Kuidas avada jaekettide uksi?" on võimalik individuaalselt kohtuda jaekettide otsustajatega. Vaata nimekirja, kellega on võimalik kohtumist planeerida.
ABC Supermarkets:
Andrus Põld – juhatuse liige Marge Kikas – ostu- ja turundusdirektor
Prisma Peremarket:
Tiia Karu – liha, pagari, puu- ja juurvilja ja sügavkülma ostujuht,Janika Kattai – piimatoodete, konservide ja õlide ostujuht,Marge Salusete – kuivainete ja jookide ostujuht,Terje Sahk – esmatarbe, kosmeetika ostujuht,Anne Türk – väljapanekute spetsialist.
Selver: 
Katrin Riisalu – ostudirektor,Jana Vilbo – liha-  ja lihatoodete ostujuht, kuivained, tervisekaubad,Liisi Leitsmann - puu- ja juurvilja, kalatoodete, värske kala ja valmistoidu ostujuht,Marit Trell - piimatoodete, kondiitritoodete ja leiva-saia ostujuht.
Rimi Eesti Food:
Margus Amor – ostudirektor,Merle Brett-Alveus - värske toidu kategooriagrupi juht,Jekaterina Furman - kauasäiliva kauba kategooriagrupi juht,Elis Ehrbach - puu- ja juurvilja kategooriagrupi juht.
ETK:
Egne Keskla - kiirestiringlevate kaupade ostujuht;Kristin-Kaire Kruusamets - tavatoidu ostujuhtKatrin Tammepõld - private label tooteportfelli tootejuht
Stockmann:
Hille Nurme – müügidirektor
Üks kohtumine kestab 7 minutit ning ühel ostuvaldkonna otsustajal saab olla kokku 4 kohtumist. Seminaril on selleks planeeritud aeg 14.45-15.30.
Kohtumise jooksul on Teil võimalik pidada individuaalne läbirääkimine; uurida täpselt mida tegema peab, et tooted ketti saada; teha kohe pakkumine; tutvustada toodet – mida kõike hing ihaldab koostööst jaeketiga.
Peale seminarile registreerumist saab osaleja 24 tunni jooksul lingi, kus saate märkida enda soovi, kellega kohtuda. Kohtumistele registreerumine toimub eelisjärjekorras – ehk kes ees see kohtub.
Vaadake seminari "Kuidas avada jaekettide uksi" programmi ja registreeruge seminarile SIIN
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele