Jaeketi Rimi omatoodete müügi osakaal on aastaga kasvanud kõikides Balti riikides, Eestis kasvas omamärgitoodete osakaal kogumüügist ligi 20 protsendini.
Eelmisel aastal Põllumajandusministeeriumi tellitud tarbijate ostukäitumise uuringust selgub, et inimesed iseloomustavad omamärgitooteid eeskätt odavana, vajalikuna ja valikuvõimalust suurendavana. Rimi ostudirektor Margus Amor kinnitab uuringus väljatoodut ja tema sõnul kajastub see ka Rimi klientide ostuharjumustes.
Omamärgitoodete osakaal on aasta-aastalt tõusnud ja küündib Rimi kauplustes juba viiendikuni kogumüügist. “Omamärgitoodete tähtsuse suurenemise üheks olulisemaks põhjuseks on klientide usalduse kasv omamärgitoodete suhtes,” rõhutas Amor. “Korralik kvaliteet ja mõistlik hind on tarbijale aina olulisem kriteerium ning see kasvatab ka klientide lojaalsust nende toodete osas,” ütles Amor. Ta lisas, et korra omamärgitoodet proovinud ja sellega kvaliteediga rahule jäänud inimesed eelistavad neid edaspidi ka teistes tootesegmentides. See aitab omakorda kaasa tootevaliku laiendamisele.
Sageli arvatakse ekslikult, et kõik omamärgitooted on toodetud väliriikides, kuid Rimi ostujuhi sõnul see päris nii ei ole. “Kõige populaarsemad omamärgipiimatooted valmivad Eesti piimatööstustes,” kinnitas Amor.
Rimi suurendab omamärgitoodete valikut igal aastal. "Aasta jooksul oleme valikusse lisanud üle 300 uue omamärgitoote ning alates 2014. aasta lõpust tõime lettidele täiesti uue sarja Rimi Basic, ligi 70 uue tootega." Omamärgitooteid on Rimi kaupluses erinevas hinnaklassis ning Rimi Basic on nende hulgast soodsaim alternatiiv. Rimi on omatoodete hulka laiendanud samuti puu- ja köögiviljade segmendis, kus Rimi kaubamärki kandvad tooted esindavad hoolikalt valitud sorte ning maitseid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.