Seoses kaardimaksehäiretega väljendab Maxima oma pettumust monopoolse kaardimaksesüsteemi üle, mis toob lisaks pahastele ostjatele kaasa majandusliku kahju, kirjutab tarbija14.postimees.ee.
"Viimase kahe päeva häired kaardimaksetega juhivad taaskord tähelepanu sellele, kuidas pankadepoolne surve kaardimaksete eelistamiseks toob rikete puhul kaasa tohutuid ebameeldivusi nii tavatarbijale kui kauplejale," ütles Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna direktor Ty Lehtmäe
Tema sõnul ollakse hetkel silmitsi faktiga, kus pangad vähendavad aasta-aastalt oma pangaautomaatide arvu ning isegi neil inimestel, kes soovivad sularaha kasutada, on see tehtud võimalikult tülikas ning inimene on sisuliselt kaardimakse kasuks otsustama.
Lehtmäe sõnul on selliste suuremahuliste rikete puhul selged majanduslikud tagajärjed ja saamata jääva käibe suurusjärk on hinnanguliselt viiekohaline summa.
"Ostja on õigustatult pahane ning kellele ta seda esimesena väljendab, kui toidukorvi eest maksta ei saa ning kauplusest tühjade kätega lahkuda tuleb? Esimese pahameelega on silmitsi kauplus ja selle müüjad, kes antud olukorras kuidagi süüdi pole," rääkis Lehtmäe.
Seotud lood
Eestis kaardimaksesüsteeme haldav Nets Estonia OÜ andis teada, et alates kella 8.07 esinesid tõrked kaardimaksetes ning probleeme ei suudetud lahendada, vahendab Delfi.
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.