Veebis 5 aastat tegutsenud ilutoodete veebipood MyLook.ee avas käesoleval nädalal enda esinduskaupluse Tallinnas Roosikrantsi tänaval.

- Veebikauplus MyLook avas enda esinduskaupluse
- Foto: My Look
„Mõte kaupluse avamisest tekkis juba üle aasta tagasi,“ ütles My Look.ee tegevjuht Jan-Kristjan Michelson. Kaupluse sortiment koosneb värskelt lansseeritud uudistoodetest ja enim müüdud parfüümidest. Kuna kaupluse riiulipind on piiratud, siis suurem valik on kättesaadav veebikauplusest. Kaupluse ettevalmistustööd kestsid neli kuud ning ettevõtte juht ei soovinud investeeringu suurusi täpsustada.
Roosikrantsi tänavale otsustati kauplus avada Michelsoni sõnul just seetõttu, et ettevõtte strateegia hulka ei kuulu aktiivne osalemine jaekaubanduses. „Asukoha valik on vastavuses meie esinduskauplusele seatud eesmärkidega, milleks on pakkuda võimalust kohapeal toodete valimiseks ja uudistoodete tutvumiseks ning kinnitada meie kaubamärgi usaldusväärsust, sest oleme paljude tuntud parfüümeeria kaubamärkide ametlikult autoriseeritud edasimüüja,“ ütles ta. Lisades, et selleks tundus Tallinna südames asuv Roosikrantsi tänav ja prestiižne Šveitsi ärimaja vägagi sobilikuna.
Kaupluses on müügipinda 50 ruutmeetrit.
My Look.ee veebipood alustas tegevust 2009. aastal ning eelmisel aastal alustati toodete müüki ka Soome. Ettevõte postitab igapäevaselt oma klientidele üle 500 ilutoote. 2014. aasta müügitulu oli 2,53 miljonit eurot ning kasum 39,5 tuhat eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!