Äripäeva Jaekaubanduse TOPi 2014 võitja OG Elektra juhatuse liige Gea Gross ütles tunnustust vastu võttes, et nende tugevuseks teiste konkurentide ees on see, et nad ongi väiksed.
- Äripäeva Jaekaubanduse TOPI esikolmik Foto: Raul Mee
Gross lisas, et nende edule aitasid kaasa kindlasti pühendunud töötajad. „Me paneme järjest enam rõhku inimestele, sest nendeta ei saa üle ega ümber.“ Gross lisas, et neid eristab teistes väga palju ka nende oma toodang.
Teisele kohale jäänud Prisma Peremarketi juhatuse esimees Janne Lihavainen kommenteeris, et miks nad ei jaga enda möödunud aasta neljakordset kasumit teenindajate palkadeks, et tema ülesandeks on selgitada enda töötajatele, millised on tasustamise põhimõtted ning omanike ootused. „Teenindajate arusaam sellest on heal tasemel,“ ütles Lihavainen.
Kolmanda koha saanud Statoil Fuel & Retail Eesti peadirektor Kai Realo tunnistas, et ta ise väga palju bensiini hinna üle ei juurdle, sest tema tööst palju aega läheb sellele, et mis on järgmine huvitav asi, mis turule tuleb. „ Minu põhiline aur läheb kaubanduse peale.“ Realo lisas, et topis ettepoole saamiseks peavad nad mõne kohvipoe lisaks avama.
Äripäeva jaekaubanduse TOP 2014
OG Elektra ASPrisma Peremarket ASStatoil Fuel & Retail Eesti ASNew Yorker Estonia OÜKlick Eesti AS
Vaata täispikka nimekirja
SIIT
Äripäeva hulgikaubanduse TOP 2014
Antonio Trade OÜNord Cocoa OÜArte Bunkering OÜLax Handel OÜRautakesko AS
Vaata täispikka nimekirja
SIITKaubanduse TOP erileht ilmub Äripäeva lehe vahel 15. oktoober.
Seotud lood
14. oktoobril toimus neljas Kaubanduse Aastakongress, kus seekord oli kohal 190 kaubandusettevõtte juhti ja otsustajat. Vaata suurt galeriid kongressipäevast
„Nii kui natuke magama jääd, tuleb keegi teine asemele,“ kirjeldas jaekaubandusettevõtete TOPi võitnud OG Elektra omanik Oleg Gross jaekaubanduses valitsevat tihedat konkurentsi. OG Elektra trump edukalt konkurentsis püsimiseks on Grossi sõnul oma tootmine ja eestimaine kaup.
Prisma on arvukate eestimaalaste seas tuntud kui kauplustekett, kust saab ühe külastuse käigus soovi korral lisaks õhtusöögile ka näiteks jalgratta, kohvimasina ja kvaliteetkirjandust öökapile. Kuid rahvusvahelise kaubandusettevõtte enam kui 700 töötajaga Eesti meeskond teeb igapäevaselt pingutusi ka selleks, et lisaks poekülastajatele saaks kergemalt hingata ka planeet Maa.