Autor: Kaubandus.ee • 19. oktoober 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alkoholireklaam võib saada kõva filtri

Autor: Raul Mee

Sotsiaalministeerium kavatseb seada alkoholireklaamile senisest rangemad piirangud ja muuta alkoholireklaami lakooniliseks teavituseks.

Sotsiaalministeerium kavatseb seada alkoholireklaamile senisest rangemad piirangud ja muuta alkoholireklaami lakooniliseks teavituseks.

Eesti Päevaleht kirjutas, et sotsiaalministeerium kavatseb seadust karmistada, näiteks kaotada inimesed alkoholireklaamist. Samuti kaalutakse varianti, kus alkoholireklaamis võib näidata üksnes tootega seotud infot, kirjutab Eesti Päevaleht.

Teisisõnu kaovad paberilt ja plakatitelt naeratavad näod ja telereklaamid nuditakse küllaltki askeetlikuks, lisaks lükkuks reklaamide näitamise aeg televisioonis kella 21-lt 22-le.

Täna ministeeriumis tutvustatavale eelnõule  on lubanud otsustavalt vastu astuda alkoholitootjad, toiduainetööstuse liit ja telekanalid.

Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700