Kaubandus.ee  • 19. oktoober 2015
Jaga lugu:

Alkoholireklaam võib saada kõva filtri

Foto: Raul Mee

Sotsiaalministeerium kavatseb seada alkoholireklaamile senisest rangemad piirangud ja muuta alkoholireklaami lakooniliseks teavituseks.

Sotsiaalministeerium kavatseb seada alkoholireklaamile senisest rangemad piirangud ja muuta alkoholireklaami lakooniliseks teavituseks.

Eesti Päevaleht kirjutas, et sotsiaalministeerium kavatseb seadust karmistada, näiteks kaotada inimesed alkoholireklaamist. Samuti kaalutakse varianti, kus alkoholireklaamis võib näidata üksnes tootega seotud infot, kirjutab Eesti Päevaleht.

Teisisõnu kaovad paberilt ja plakatitelt naeratavad näod ja telereklaamid nuditakse küllaltki askeetlikuks, lisaks lükkuks reklaamide näitamise aeg televisioonis kella 21-lt 22-le.

Täna ministeeriumis tutvustatavale eelnõule  on lubanud otsustavalt vastu astuda alkoholitootjad, toiduainetööstuse liit ja telekanalid.

Jaga lugu:
Seotud lood
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884maarit@kaubandus.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt