• 29.10.15, 19:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika kahjum üle poole miljoni

Baltika puhaskahjum ulatus kolmandas kvartalis üle poole miljoni euro, selgub ettevõtte majandustulemustest.
Baltika kahjum üle poole miljoni
  • Foto: Andras Kralla
Baltika müügitulu ulatus kolmandas kvartalis 13,15 miljoni euroni. Võrreldes eelmise aasta sama ajaga vähenes müügitulu 1,5 miljoni euro võrra. Üheksa kuu lõikes ulatus käive 38,66 miljoni euroni, mis on 3 protsenti vähem kui eelmise aasta samal ajal.
Ettevõte teatas, et tavapärasest soojemad ilmad suve lõpus ja sügise alguses mõjusid augusti ning kogu kvartali müügitulemustele halvasti. Venemaal vähenes müük rubla kursi langemise ja müügipinna vähenemise tõttu eelmise aastaga võrreldes 49 protsenti – kokku oli müügitulu 1,15 miljonit eurot.
Kolmanda kvartali puhaskahjum ulatus 650 000 euroni. Veel eelmise aasta samal perioodil oli puhaskahjum 151 000 eurot. Selle aasta esimese üheksa kuuga on teenitud 1,72 miljonit eurot puhaskahjumit.
Baltika e-poe müük kasvab aga jõuliselt – kõiki Baltika brände esindava veebipoe avamisest alates on müügimahud suurenenud üle kahe ja poole korra. Kolmandas kvartalis kasvas e-kaubanduse müük 104 protsenti. Üheksa kuu lõikes moodustas e-poe müük 0,7 miljonit eurot, mis on 2 protsenti Baltika käibest.
Ettevõtte teatel on Baltika tulemustele suurimat mõju avaldanud brutokasumi ja marginaali langus. Brutokasumile on halvasti mõjunud omakorda euro ja USA dollari ebasoodne vahetuskurss ja teine oluline mõjutaja on Vene jaeturu ja rubla järsk langus
Autor: Mait Kraun, Äripäeva kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele