• 04.11.15, 22:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Linn muudab reklaamimaksumäärust

Tallinna linnavalitsus otsustas saata linnavolikogule määruse eelnõu, millega muudetakse Tallinna reklaamimaksu määrust ning reklaami või teabe eksponeerimiseks pinna kasutusse andmise korda.
Linn muudab reklaamimaksumäärust
  • Foto: Andras Kralla
Tallinna abilinnapea Arvo Sarapuu sõnul välistatakse reklaami või teabe eksponeerimiseks pinna kasutusse andmise korra eelnõu muudatustes linna ühiskondlikuks objektiks olevatel välireklaamikandjatel alkohoolse joogi, tubakatoodete ja laenutoodete, mille krediidikulukuse määr on suurem kui 25%, reklaamimise võimalus. „Ühiskondlike objektide all peame silmas näiteks ühistranspordi ootekodasid, prügikaste, rannakabiine, avalikke tualettruume jms. paiku ja objekte. Juhul, kui isikud jätavad keelu siiski tähelepanuta ja eiravad seda, siis maksustatakse vastavaid reklaamikampaaniaid viiekordse maksumääraga,“ märkis Sarapuu.
Vastavalt reklaamimaksu määruse muudatustele suurendatakse reklaamimaksu määra alates 01.01.2017 kümne euro sendi võrra s.o 0,55 euroni reklaampinna ruutmeetri kohta kalendripäevas. „Samas jäetakse määrusest välja võimalus eksponeerida maksuvabalt ehitise piirdel ehitusettevõtja kaubamärke, kuna kaubamärgi eksponeerimise eesmärk on pigem konkreetse ettevõtja reklaamimine kui ehitusplatsi ohutuse tagamine,“ täpsustas Sarapuu. „Niisamuti jäetakse määrusest välja võimalus eksponeerida kinnistul asuvatel lippudel maksuvabalt isiku nime ja pakutavate toodete kaubamärke. Kuna ettevõtja nime lippudel praktikas ei eksponeerita, võib edaspidi tegevuskoha kinnistul asuvatel lippudel eksponeerida maksuvabalt ainult isikule kuuluvaid kaubamärke.“
Ühtlasi lisatakse määrusesse neli uut mõistet (pakendipunkt, linnateaberajatis, valimiskampaania reklaam, hinnakiri), tehakse redaktsioonilisi parandusi ja täiendatakse olemasolevaid sätteid, viies need kooskõlla teiste õigusaktidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.24, 16:14
Advendikalender: kuidas sai lastele loodud kingikogumikust kõigile mõeldud hitt-toode
Advendikalendrid olid eelmisel sajandil peamiselt lastele turustatud viletsavõitu šokolaadiga kommikarbid, mille aknaid avati igal jõulueelsel päeval, lootuses leida kartongi tagant midagi erilist. Ehk oled tähele pannud, et advendikalendrite valik on poelettidel aga igal aastal järjest mitmekesisemaks muutunud. Oma minikingikogumikega on tulnud turule nii mänguasjatootjad, sokikaupmehed, küünlavalmistajad kui ka ilubrändid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele